י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
גנב את הקרדיט לדרעי וליצמן

מביך: השר כחלון מתגאה בהישגים לא לו

מודעת ענק שפורסמה הבוקר בעיתון 'ישראל היום', הובילה לתמיהה רבתי על שר האוצר משה כחלון. במודעה, מתגאה כחלון ברשימת הישגים פרי ידו כאשר בחלק ניכר מהרשימה, מדובר בכלל בהישגים של של סיעות אחרות בקואליציה • מלכיאלי: שמחנו הבוקר לקרוא בעיתון, שגם שר האוצר משה כחלון מתגאה בחלק מרשימת ההישגים הגדולים של מפלגת ש"ס

מביך: השר כחלון מתגאה בהישגים לא לו
מארק ישראל סאלם, פלאש 90

מודעת ענק שפורסמה הבוקר (ראשון) בעיתון 'ישראל היום', הובילה לתמיהה רבתי על שר האוצר משה כחלון. במודעה, מתגאה כחלון ברשימת הישגים פרי ידו כאשר בחלק ניכר מהרשימה, מדובר בכלל בהישגים של של סיעות אחרות בקואליציה.

כך למשל, השר כחלון התגאה בהישגים אותם יזמו ודחפו בסיעת ש"ס כמו; העלאת שכר המינימום שהגיעה כדרישה קואליציונית ויוזמה של ש"ס, הטבות לחיילי המילואים שהושגו לאחר אישור תקנות של שר הפנים להנחה בארנונה.

מבדיקה שערך 'בחדרי חרדים', בנוסף להורדת מחירי המים והתחבורה הציבורית שהגיעה כדרישה של ש"ס, ואף מומנה מהכספים הקואליציוניים של ש"ס, צמצום הבירוקרטיה לעסקים קטנים והארכת תוקף רישוי עסק שהגיעה במסגרת רפורמה שהוביל שר הפנים האחראי על הנושא, בתוקף סמכותו בחוק כממונה על רישוי עסקים בישראל.

כך התגאה כחלון גם בפתיחת רצועות חוף סגורות לציבור, דבר שהגיע במסגרת סמכותו של שר הפנים הממונה על חופי רחצה.

הישגים נוספים ברשימה הם יוזמות של סגן שר הבריאות בהם; הגדלת סל התרופות, טיפולי שיניים חינם לקשישים, חוק פיקוח המזון בצהרונים והוספת שעות סיעוד לקשישים.

המודעה הבוקר בישראל היוםהמודעה הבוקר בישראל היום

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס, הגיב על פרסום המודעה ואמר: "שמחנו הבוקר לקרוא בעיתון, שגם שר האוצר משה כחלון מתגאה בחלק מרשימת ההישגים הגדולים של מפלגת ש"ס בראשות יו"ר התנועה הרב אריה דרעי פעלה ודאגה להם בממשלה הנוכחית, ואף דרשה להכניסם במסגרת הסכם הקואליציוני".

מלכיאלי הוסיף, "שר האוצר משה כחלון, אני שמח שאתה פועל ודואג יחד איתנו ל'שקופים' ולשאר האוכלוסייה. אתה מוזמן להצטרף לש"ס".

פנינו לקבל את תגובתו של שר האוצר כחלון, ונפרסמנה לכשתתקבל.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד