י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הזמר הבעלזאי שהפתיע את עולם המוזיקה העולמי: "יכול להיות קידוש ה' גדול"

שלום למר, הזמר החסידי שהוחתם בחברת הענק הבינלאומית מספר בראיון על החתימה, התקוות וההתייעצות עם הרבנים

הזמר הבעלזאי שהפתיע את עולם המוזיקה העולמי: "יכול להיות קידוש ה' גדול"
יחצ

לפני מספר חודשים פורסמה כאן ב'בחדרי' ידיעה מרעישה: הזמר שלום למר הוחתם בחברת הענק הבילאומית "יוניברסל מיוזיק גרופ". יוניברסל מיוזיק גרופ היא חברת תקליטים ענקית שמחתימה כוכבי על בעולם המוזיקה הגוי, שלום למר, חסיד בעלזא מניו יורק הוחתם על חוזה יחודי ונדיר שבו הוא קיבל חירות בבחירת המילים והמוזיקה כדי ליצור מוזיקה יהודית שתופץ בעולם והיה לחסיד הראשון שהוחתם בחברת תקליטים כה גדולה.

בראיון שהעניק לעיתון "מקור ראשון", סיפר למר כי הוא לא תכנן להיות זמר, אך משפחתו עודדה אותו לשיר והוריו אהבו שירה ומוזיקה. "כשהייתי בן 14 חיפשו ילד שייקח חלק כסולן באלבום של זמר לא מוכר, שרתי שם 3 שירים", סיפר למר על התחלת הקריירה שלו. המשך הקריירה שלו היה במקהלות שם שימש בין היתר כסולן עד שפגש את המפיק יוחי בריקסמן "שהפיק את האלבום הקודם שלי שהיה מאוד פופולרי. צילמתי סרטונים ליוטיוב שהצליחו מאוד ופתאום קיבלתי את האימייל ששינה הכל. ברור שהיו לי חלומות, אבל לא חשבתי שהם מציאותיים".

למר סיפר בראיון כי החתימה על החוזה נעשתה בהתייעצות עם רבנים וכי חלקם אמרו לו שזה יכול להיות קידוש ה': "הרבנים אמרו לי שכל עוד אני נשאר נאמן למי שאני, זה יכול להיות קידוש השם מאוד גדול. להגיע להרבה מאוד אנשים מכל הרקעים ולחשוף אותם לעולמנו". למר סיפר עוד כי חשש שלחברת ההקלטות תהיה אמירה גדולה מדי אך הוא מספר כי בסופו של דבר דווקא החברה הייתה זו שהתעקשה על הגדרת הגבולות וכתיבת הנושאים החשובים בחוזה.

בסוף הראיון סיפר הזמר על חלומותיו לעוד עשר שנים ואמר כי הוא משאיר את זה בידיו של הקב"ה והוא רק מקווה לראות לאן החיים יוליכו אותו, להגיע לכמה שיותר אנשים ולהשפיע בצורה חיובית.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד