י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"עולמם חרב עליהם"

החרדי שדרס ילד: בוכה, לא מסוגל לעצום עין

נהג שתוי שדרס למוות ילד בן 13 בתל אביב, הובא היום בפני בית המשפט, שם טען כי הוא מצוי מאז התאונה בטרגדיה קשה

הנהג בחשוד בבית המשפט היום
הנהג בחשוד בבית המשפט היום צילום: פלאש 90

הוארך בשלושה ימים מעצרו של תושב הר נוף, שדרס למוות ילד בן 13 היום חמישי האחרון.

שעה לאחר חצות בלילה שבין חמישי לשישי, אירעה תאונת הדרכים, בפינת הרחובות ש"י עגנון ואבן גבירול בת"א. צעיר חרדי בן 23 תושב שכונת הר נוף פגע בשני ילדים שעמדו על המדרכה, אילון אמסלם ז"ל בן ה-13 נהרג, וחברו דניאל חכמי נפצע באורח בינוני.

לאחר התאונה, הנהג החשוד עבר בדיקה, במהלכה נמצא כי בגופו כמות אלכוהול פי 6 מהכמות המותרת בחוק לנהג צעיר. ביום שישי הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב שם שוחרר למעצר בית, אולם בערר שהוגש לבית משפט המחוזי הוארך מעצרו עד היום.

בדיון שנערך היום (ראשון), טענו נציגי המשטרה כי קיים חשש שישבש הליכי חקירה, ובית המשפט האריך את מעצרו עד ליום שלישי. עורך הדין של הנהג, עו"ד אילון אורון, טען כי הכביש היה רטוב מצינור שהתפוצץ - ולכן איבד שליטה כשפנה בסיבוב החד.

"אחד מההורים היה אמור להתראיין בתקשורת ולהביע את כאבם העמוק וצערם הנורא מהאסון הטראגי של המשפחה היקרה שלו-אמסלם, ומפציעתו של דניאל, אך הם עדיין לא מסוגלים לעכל את האסון הנורא והם עצמם במצב קשה מאוד", כתב עורך הדין אילון אורון.

"מאז התאונה המחרידה לא נותנים שינה לעיניהם ולא מסוגלים לעצום עין. הם חשים שעולמם חרב עליהם. וגם הבן, הנהג, בטראומה קשה וממרר בבכי. כיהודים מאמינים אנו דואגים לאילון היקר ולנשמתו הטהורה. החלטנו להקים גמ"ח לעילוי נשמתי ולרפואת הפצוע דניאל", הוסיף אורון.

לדבריו: "הגמ"ח יהווה עזרה לנזקקים בתחומים שונים. בזה נקווה שהמשפחה היקרה תמצא נחמה ויפוג מהם מעט מהצער הנורא".

החובשים של מד"א אהרון פישר ושלום קליין סיפרו לאחר התאונה: "ראינו את הרכב עם השמשה המנופצת והפגיעות בחלקו הקדמי על המדרכה. במרחק של מספר מטרים ממנו שכב על הכביש נער כבן 13 בהכרה. תוך כדי הבדיקה הראשונית ביצענו סריקה בזירה ובמרחק רב איתרנו פצוע נוסף כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה האמבולנס לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה. הפצוע ששכב על הכביש פונה גם כן כעבור מספר דקות כשמצבו בינוני והוא סובל מפציעות בפלג גופו העליון".

תאונת דרכים נהיגה בשכרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד