י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פחד בעיר החרדית

מלמד חשוד שביצע עבירות חמורות בתלמידיו

מורה בתלמוד תורה בעיר החרדית אלעד, חשוד בביצוע מעשים חמורים בתלמידים • בנוסף, בן 67 חשוד שפגע בנשים וילדות במהלך פעילות הקיץ בפארק באלעד

מלמד חשוד שביצע עבירות חמורות בתלמידיו
אלעד צילום: פלאש90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שני מקרים חמורים בעיר החרדית. מורה תושב אלעד, חשוד כי ביצע עבירות חמורות ואסורות בתלמידו. לאחר מעצרו עלה חשד כי פגע בארבעה תלמידים נוספים ומעצרו הוארך.

פרטי המקרה: תושב אלעד בן 32, נעצר ביום ראשון בצהרים, בחשד כי ביצע מעשה חמור ואסור בתלמידו. החשד עלה לאחר שהילד סיפר על כך לאדם, וזה שיתף את הורי הילד. האב הגיע למסור עדות במשטרה, בהמשך נחקר בנו. החשוד עצמו, שתק בחקירה.

הילד נחקר במשטרה וסיפר על מספר רב של מעשים שנעשו במספר הזדמנויות. עוד סיפר, כי ישנם ארבעה ילדים נוספים שנפגעו מהמורה, ואלה יזומנו לעדות בפני חוקר ילדים.

חוקרי משטרת ראש העין ביקשו שמעצרו של החשוד יוארך בשבעה ימים, כדי להספיק לחקור את הילדים הנוספים, דבר שלדבריהם מצריך את הישארותו במעצר.

לדברי פרקליטו, עו"ד יואב קייסי, "מדובר בעבירה קלה ברף העבירות האלה, מבלי להמעיט בחומרתה". עו"ד הציע לשחרר את החשוד למעצר בית אצל אמו בפתח תקווה, כאשר המתלוננים כולם מתגוררים באלעד.

השופט אריאל ברגנר מבית משפט השלום בפתח תקווה אמר כי "קיים חשד סביר הקושר את החשוד לביצוע העבירות", וכי הוא שוכנע שקיים יסוד סביר לחשד כי במידה והחשוד ישוחרר, זה יביא לשיבוש הליכים ולמסוכנות. "חלק מפעולות החקירה, מחייבת השארת החשוד במעצר", אמר השופט ודחה את הצעת העו"ד.

יחד עם זאת, השופט לא שוכנע שיש צורך בהארכת מעצר למשך שבוע, והאריך את מעצרו של החשוד עד ליום חמישי בצהרים.

הטריד באירוע הקיץ בפארק העירוני

מקרה חמור נוסף בעיר אלעד: תושב אלעד בן 67 נעצר ביום ראשון השבוע בחשד שבמהלך אירוע המוני בפארק בעיר אלעד, עשה מעשים אסורים ולא ראויים בילדות ובנשים.

בחקירתו במשטרת ראש העין, הודה החשוד במעשים ואמר כי מעשיו מגיעים בעקבות אירוע שעבר כאשר היה קטין. אם לא די בכך, על פי המשטרה, החשוד הודה במעשים נוספים שביצע.

השופטת אופיר כתבי-ריבלין מבית משפט השלום בפתח תקווה, האריכה את מעצרו של החשוד עד ליום חמישי בצהרים, תוך שהיא מציינת כי העבירות המיוחסות לו, "מקיימות עילות מעצר מסוג מסוכנות וכן חשש לשיבוש הליכי חקירה". 

מעשים חמורים תלמוד תורה תקיפת ילדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד