י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חודשיים אחרי

התיעוד נחשף: הרבי מתרגש משירתו של ישראל אדלר

חודשיים אחרי החתונה הגדולה בחצר הקודש בעלזא, הופק תיעוד הוידאו בו נראה הרבי מבעלזא מתענג ומתרגש משירתו של החזן והזמר ישראל אדלר | צפו

התיעוד נחשף: הרבי מתרגש משירתו של ישראל אדלר
ישראל אדלר שר בשבע ברכות בבעלזא

בשמחת בית בעלזא שהתקיימה בחודש סיון האחרון, הוזמן ישראל אדלר לשיר בשמחת שבע ברכות מצומצם ויוקרתי שנערכה לקבוצת נגידים, שהגיעו מחו"ל בנדבת הנגיד רבי רפאל הרצוג ממונטריאול.

במהלך סעודת השבע ברכות שנערכה בראשותו של האדמו"ר מבעלזא, הופיע ושר הגראמער והחזן ישראל אדלר, כשהאדמו"ר מבעלזא מאזין בקשב רב לשירתו המיוחדת והמרגשת.

עם חזרתו למעונו, הפליא האדמו"ר מבעלזא את שירתו המרגשת של אדלר וביקש להזמינו להופיע שוב בשמחתו, כשהפעם לא מדובר בעוד שבע ברכות לקבוצה מצומצמת, אלא בשמחת השבע ברכות המרכזית שנערכה באוהל הענק שנבנה בקרית בעלזא לכבוד השמחה לאלפי החסידים שבאו מכל קצוות תבל.

האדמו"ר ביקש מישראל אדלר שיתפלל וישיר את הקטע: "שיבנה בית המקדש" - קטע החזנות המפורסם שהולחן על ידי החזן ישראל שור, וזכה לפרסום ולהד אדיר עם שירתו של החזן משה קוסביצקי, מתוך תפילה וציפייה לישועתן של ישראל בבניין ירושלים.

ישראל אדלר עמד יחיד בתוך קהל האלפים כשהוא חבוש בספודיק הגוראי שעל ראשו, לצידם של המשוררים של חצר הקודש, כשלפניו עומד בעל המנגן הבעלזאי המיתולוגי הרב ירמיהו דמן שאף שר והשמיע את קולו בקטע מיוחד זה.

על מלאכת ההפקה המוסיקאלית והקלידים: מאיר אדלר, כינור: שימי ויצהנדלר, קלרינט: שלמה מינצברג.

קרדיטים צילום: "מראות הקודש", אנשיל בעק

ישראל אדלר בעלזא חתונת בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד