י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הליך מזורז: כתב אישום נגד תוקף ראש העיר החרדי

כשרשויות החוק מפגינות יעילות חריגה, הוגש כבר היום כתב אישום כנגד הצעיר שתקף בתחילת השבוע את ראש עיריית בית שמש

הליך מזורז: כתב אישום נגד תוקף ראש העיר החרדי
סכין וגז פלפל צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 20 מבית שמש שתקף את ראש העיר משה אבוטבול במהלך "פסטיבל השמש", שנערך ברחבת קניון נעימי בבית שמש בתחילת השבוע. 

יחידת התביעות של המשטרה הגישה היום (רביעי) כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים, נגד צעיר בן 20 תושב בית שמש, שתקף את ראש העיר משה אבוטבול.

"כשירדתי מהבמה לאחר ששרתי 'מי שמאמין לא מפחד' - איזה סימבולי - ירדתי והסתובבתי בין הקהל ובירכתי אותם לחופשת הקיץ" סיפר ראש העיר אבוטבול בשיחה לאתר 'שמשנט'."הוא נצמד מאחוריי ושפך עליי את מה ששפך. שאלתי אותו למה והוא עשה תנועת ידיים אזוקות ונעצר".

לאחר חקירה מהירה ממוקדת ומקצועית של משטרת ירושלים, הוגש נגד הצעיר כתב אישום בגין איומים, תקיפת עובד ציבור, החזקת סכין שלא לצורך, הפרעת שוטר במילוי תפקידו והיזק לרכוש ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד למחר (חמישי).

שלום, עו"ד דותן דניאלי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הנאשם בתקיפת ראש עיריית בית שמש: "טרם קיבלנו את חומרי החקירה, אבל כבר בשלב זה, ברור שהאישומים נגד הצעיר הם מהרף הנמוך. לאור מצבו בית המשפט קיבל את בקשתנו והפנה את הצעיר להסתכלות פסיכאטרית".

משה אבוטבול כתב אישום חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד