י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הקול נשאר במשפחה: אלי מילר בסינגל בכורה מקפיץ - "קול ששון וקול שמחה"

אחיו של הזמר אבי מילר מפתיע: "החלטתי להפסיק להסתתר"

אלי מילר
אלי מילר צילום: יח"צ

לאחר תקופה מוצלחת בה הופיע על במות האירועים בחתונות ובר-מצוות, אלי מילר, זמר חדש ואחיו של הזמר אבי מילר משחרר סינגל ראשון, אנרגטי ומקפיץ: "עד עכשיו הופעתי ב"ה בהצלחה גדולה, אבל לא הרגשתי בשל לחשיפה שכרוכה בהפקה של אלבום, אבל כשהתגלגל לידיי הלחן הסוחף והאנרגטי הזה החלטתי להפסיק להסתתר..." הוא אומר בחיוך.

אלי מילר, איש חינוך המשלב מוזיקה ושירה גם בעבודתו עם צעירי הצאן כחלק מהרצון להעניק ביטוי לנפש התלמיד ולאפשר לילדים לשחרר את הרגשות החבויים בהם באמצעות הצלילים. הוא מופיע ערב-ערב ברחבות הריקודים, משמח חתנים וכלות, ונהנה מקהל אוהד וישיבות שהכתירו אותו כפייבוריט שלהם. הסינגל החדש שהלחין עבורו אלי קליין, רואה אור לרגל פתיחת עונת החתונות הקייצית ומוקדש לזוגות הצעירים שעתידים להקים את בתיהם בשעה טובה.
אלי מילר כאמור הוא אחיו של אבי מילר - אמן מוכשר בפני עצמו שמאחוריו מספר אלבומים האהודים על עולם הישיבות - ומסתבר שהכל והקול נשארים במשפחה. לאלי, קול נעים ומרגש, שמאפשר לו לגעת בקהלים רחבים ובציבורים שונים ומגוונים. הוא מופיע בעיקר באירועים בקרב בני הציבור החרדי כשעיקר המומחיות שלו הוא להתאים את סגנון השירה וההופעה לקהל היעד.
הסינגל החדש "קול ששון" הוקלט באולפני טנור של מיכאל צי ושותפים לו בחירי המוזיקאים בישראל. ההפקה היא של הצמד המוכשר אלי קליין ואיצי ברי.
האזינו:
קול ששון סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד