ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

Dyson מציגה את שואב האבק האלחוטי Dyson V10

עוצמתי יותר ומיועד לשימוש של עד 60 דקות זמן עבודה רציפה • ג'יימס דייסון: "בעקבות הפיתוח של שואב האבק Dyson V10 הפסקתי לפתח שואבי אבק עם כבל"  

Dyson מציגה את שואב האבק האלחוטי Dyson V10
צילום: Dyson

ומבצע לראש השנה:

על כל קניה של שואב אבק Dyson V10 מקבלים מארז לניקוי משלים בשווי 450 שקלים

Dyson ממשיכה לבסס את שליטתה בשוק שואבי האבק בישראל עם חשיפת שואב האבק העוצמתי ביותר שלה: Dyson V10 בעל טכנולוגיית המנוע המתקדמת ביותר שנראתה עד כה.

המנוע הדיגיטלי החדש מדגם V10 של Dyson מבוסס על הטכנולוגיות והחומרים העדכניים ביותר שפותחו בתעשיית האווירונאוטיקה והחלל.

ליאור ראובן, סמנכ"ל טכנולוגיה של חברת ב.נ.ז.כ סחר היבואנית הרשמית של דייסון בישראל: "Dyson השיקה בשנת 2012 את השואב האלחוטי הראשון שלה בישראל ומאז היא מובילה את השוק. קטגוריית השואבים האלחוטיים הכפילה את עצמה מספר פעמים בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בלבד רשמה גידול של 79%. מאידך, קטגוריית השואבים החשמליים והרובוטיים קטנה משמעותית. שואב האבק האלחוטי של Dyson הפך להיות למוצר מבוקש במאות אלפי בתים בישראל. צרכנים רבים שכבר התנסו בו, לא מוכנים להחליף אותו באחר ומחכים להשקת הדור הבא שלו, ממש כפי שקורה עם הטלפונים הניידים. הצרכן הישראלי יודע להעריך טכנולוגיה מתקדמת ואף מוכן לשלם על כך יותר".

מחיר, אחריות ושירות:

Dyson Absolut V10: 3,290 שקלים מגיע עם שלוש מברשת חובטות בעלות מנוע עזר פנימי בהנעה ישירה, מברשת 'פלאפי' לרצפות ופרקטים, מברשת חובטת לשטיחים ומברשת חובטת למזרנים וריפודים. בנוסף אביזר דו מצבי לניקוי כללי, אביזר לפינות ומסילות ומברשת רכה לאזורים עדינים.

Dyson Animal V10: 2,890 שקלים מגיע עם שני מברשות חובטות ממונעות, מברשת חובטת בהנעה ישירה לשטיחים, ומברשת חובטת למזרנים וריפודים המתאימה במיוחד לאיסוף שיער בעלי חיים, אביזר דו מצבי לניקוי כללי, אביזר לפינות ומסילות ומברשת רכה לאזורים עדינים.

לשני הדגמים עמדת תליה והטענה לקיר.

ומבצע לראש השנה:

על כל קניה של שואב אבק Dyson V10 מקבלים מארז לניקוי משלים בשווי 450 שקלים

הערכה כוללת מגוון אביזרים לפעולות ניקוי יסודיות: צינור מאריך גמיש, מברשת רכה למשטחים עדינים, מברשת בוץ ללכלוך מסיבי ומברשת לבדי ריפוד

שואבי האבק נמכרים בכל רשתות השיווק למוצרי חשמל ביניהם; מחסני חשמל, אלמ, טרקלין חשמל, שקם אלקטריק, ביג אלקטריק אבי סופר ועוד. 

רכישה דרך ב.נ.ז.כ סחר היבואנית הרשמית של דייסון בישראל, כוללת שנתיים אחריות ושרות בבית הלקוח.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד