ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צפו בתיעוד מהשטח

העיר נחסמה • הפלג הירושלמי מפגין בבני ברק, עימותים סוערים

בשעה זו מתקיימת בבני ברק הפגנה סוערת של הפלג הירושלמי, על רקע המשך מעצרו של תלמיד הישיבה איתן ראדה. מפגיני הפלג התפרצו לכביש ועצרו את התנועה. כוחות משטרה גדולים מתעמתים עם המפגינים. רחובות רבים נחסמו. הפרטים המלאים ותיעוד שוטף מהזירה. מתעדכן

העיר נחסמה • הפלג הירושלמי מפגין בבני ברק, עימותים סוערים
אילוסטרציה צילום: Gili Yaari/Flash90

בשעה זו החלה בבני ברק הפגנת הפלג הירושלמי, בעקבות המשך מעצרו של איתן ראדה, תלמיד ישיבת 'ראשית חכמה' ועומסי תנועה כבדים מורגשים בעיר ובסביבתה.

בשעה 16:00 לערך, התפרצו עשרות מפגיני הפלג הירושלמי לכביש ברחוב ז'בוטינסקי פינת רחוב השומר, התיישבו על הכביש וחסמו את התנועה. כוחות משטרה ממרחב דן שנערכו מבעוד מועד פועלים לפתיחת הכביש.

זמן אל רב לאחר תחילת ההפגנה החלו במקום עימותים, כשבין השאר הותקף במהלכם כתב גלי צה"ל, יאיר אורביטו, על ידי השוטרים.

על פי הודעה שפרסמה המשטרה, קיים צפי לחסימות בכבישים הבאים: רחוב ז'בוטינסקי מבן גוריון לכיוון מזרח, כביש היצירה בפתח תקווה לכיוון מערב. היציאות לרחוב ז'בוטינסקי מכיוון בני ברק יופנו לכיוון מערב ורחוב החלוצים צפוי להסגר לתנועת כלי רכב מרחוב אברבאנל עד ז'בוטינסקי.

עוד נאמר בהודעה, כי ככל שכביש 4 יחסם לתנועה, יופנו כלי הרכב לכיוון אלוף שדה מדרום לצפון ולמחלף 471. מצפון ייסגר כביש 4 לתנועה מכיוון צומת מורשה.

במשטרה ממליצים לציבור משתמשי הדרך להתעדכן כל העת במוקד המידע 110 של המשטרה בדבר עומסי תנועה וכן לעשות שימוש באפליקציית הניווט לדרכים חלופיות.

לנוסעי התחבורה הציבורית יש להתעדכן בהתאם אל מול חברות האוטובוסים ומוקדי המידע שלהם. המשטרה פרוסה בצירים המרכזיים ותבצע הכוונת תנועה ודילול עומסי תנועה ככל שהדבר יתאפשר.

עוד נכתב שם, כי: "משטרת ישראל ערוכה למחאה ופועלת להבטחת שלומם, ביטחונם ובטיחותם של המשתתפים ולא פחות חשוב מכך - תוודא כי המחאה, לא פוגעת יתר על המידה בשגרת החיים של הציבור הרחב".

"משטרת ישראל לא תמנע את קיום המחאה מתוך רצון כן לאפשר את חופש הביטוי והמחאה של כל אזרח החפץ בכך. יחד עם זאת, לא נתיר כל הפרת סדר ונפעל בנחישות נגד אירועי אלימות מכל סוג שהוא".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד