י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אופוזיציה שבחיים לא היתה"

הקומיקאי מתמודד לראשות העיר: לא בדיחה

למרוץ לראשות העיר השניה בגודלה בישראל הצטרף היום מועמד מפתיע למדי, בדמותו של הקומיקאי אסף הראל, שמצדו מצהיר כי במקרה זה אין המדובר בבדיחה

הקומיקאי מתמודד לראשות העיר: לא בדיחה
אסף הראל צילום: מתוך הסרטון שפרסם

הגזרה התל אביבית מתחממת: אם בתחילה נראה היה כי ראש העיר הוותיק, רון חולדאי, צפוי להיבחר שוב בקלות לתפקיד, מתארכת כעת רשימת המועמדים מולו, עם הכרזה של הקומיקאי המוכר אסף הראל והכרזה צפויה של חה"כ הפופולרית סתיו שפיר.

הראל הכריז היום (שלישי) כי הוא צפוי להתמודד לראשות העיר תל אביב בבחירות הקרובות. "הגיע הזמן לעשות סוף לשמועות, אני רץ לראשות העיר. זו לא בדיחה, אני עושה את זה בשיא הרצינות",טען בסרטון שפרסם הבוקר.

הקומיקאי מבטיח לבוחריו הפוטנציאליים שלל התחייבויות לשיפור איכות החיים בעיר, לצד התחייבות כי בניגוד למועמדים לראשות העיר בעבר (דב חנין וניצן הורביץ): "אני מבטיח שאני לא הולך לשום מקום, אני בא כדי להשאר, ואם חס וחלילה חולדאי ייבחר שוב - אני מבטיח לעשות אופוזיציה כמו שבחיים לא הייתה לו".

במקביל, העיתונאי עמית סגל מדווח כי ח"כ סתיו שפיר צפויה אף היא להכריז בימים הקרובים על כוונתה להתמודד לראשות העיר תל אביב.

בכך, תהפוך העיר למוקד התרחשות סוער לקראת הבחירות, כאשר על הראשות יתמודדו מול ראש העיר המכהן רון חולדאי, אסף זמיר, אסף הראל, סתיו שפיר, כמו גם המועמד החרדי נתן אלתן כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

נתן אלנתן ראשות העיר תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד