י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"יהיה מעולה וממלכתי"

תפנית נוספת: תמיכה מפתיעה במרוץ בבירה

לאחר שגרף את מועמדותו של ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד', מגייס לטובתו המועמד לראשות עיריית ירושלים גם את תמיכתו של אחד מבכירי המפלגה היריבה, 'העבודה'

תפנית נוספת: תמיכה מפתיעה במרוץ בבירה
יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הודעת התמיכה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גורף השר זאב אלקין תמיכה נוספת ובלתי צפויה במועמדותו לראשות העיר ירושלים, מכיוונו של יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן.

ניסנקורן, מהאנשים המשפיעים במשק הישראלי, עומד בראש גוף המאגד עשרות אלפי עובדים בירושלים ונחשב לבעל השפעה רבה על יושבי ראש הוועדים הגדולים במגזר הציבורי והפרטי בירושלים.

בנוסף, ניסנקורן ידוע כדמות מובילה במפלגת 'העבודה' מה שעשוי גם כן להוות יתרון משמעותי עבור המועמד, מבכירי מפלגת 'הליכוד'.

בסרטון שפרסם היום (שלישי), אמר ניסנקורן: "אני תומך באלקין, כי אני בטוח שהוא יהיה ראש עיר מעולה, ממלכתי,  שפועל לטובת כלל אזרחי ירושלים".

ניסנקורן הוסיף ואמר: "אלקין יודע לעשות את העבודה עם השפעה. והאזרחים צריכים ראש עיר חזק. הרבה בהצלחה, ואני מאוד מאוד מקווה שאנחנו נראה את ירושלים פורחת ומצליחה למען התושבים, כלל התושבים!".

השר מצדו הודה ליו"ר ההסתדרות על התמיכה, כשהוא מצהיר: "אנחנו הרבה שנים יודעים לשתף פעולה למען העובדים, ולכן התמיכה הזאת מאוד מאוד חשובה. יש הרבה מאוד עובדים בירושלים ואין לי ספק  שכראש עיר, בשיתוף פעולה איתך, נעשה המון כדי לשפר את מצבם של העובדים בירושלים".

מטעמו של המועמד היריב משה ליאון נמסר בתגובה: "אנו מזכירים לזאב אלקין כי הוא מתמודד בירושלים ולא בתל אביב. הודעת התמיכה של יו"ר הסתדרות העובדים בירושלים, דני בונפיל, שמייצג למעלה מ-90 אלף עובדים ירושלמים, הכניסה את אלקין לפאניקה עד כדי כך שהוא החליט לגייס תמיכה חסרת משמעות מאנשי ההסתדרות בתל אביב. זו הוכחה נוספת לכך שאלקין פועל כאחרון העסקנים ומייצר קומבינות במקום דאגה אמיתית לתושבי ירושלים".

זאב אלקין ראשות העיר ירושלים אבי ניסנקורן משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד