ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המפלגות החרדיות תמכו, ב'עדה' יוצאים נגד החוק

חוק הלאום, שקיבל בין השאר את תמיכתן של המפלגות החרדיות, נתקל בהתנגדות נרחבת ממגזרים שונים, שאליה מצטרפת כעת גם 'העדה החרדית'

המפלגות החרדיות תמכו, ב'עדה' יוצאים נגד החוק
חיים גולדברג

התנגדות חוצת מגזרים: בעדה החרדית יוצאים בחריפות כגד חוק הלאום, שקיבל את תמיכת המפלגות החרדיות. וזאת, לאחר שהראב"ד תקף את החוק לפני שבועיים.

במודעה שהתפרסמה היום מטעם 'העדה', נכתב: "זה כבר שבעים שנות גלות בין רשעי ישראל משנאי ה' אשר נשאו ראש לקחת שלטון וממשלה נגד דת תורה"ק ובמרידה נוראה נגד ה' והשבועה אשר השביע את ישראל, ומאז נתונה היהדות החרדית במצור ובמצוק מגזירות חדשים לבקרים נגד דת תורה"ק ונגד היקר והקדוש לעם בני ישראל שומרי משמרת תורתינו הקדושה, ובפרט בשנים האחרונות בגזירות הנוראות גזירת הגיוס והחינוך, בגלותא אנן ובחשוכא שרינן ה"י".

"ועתה רוח לאומיות עברה על רשעי ישראל והצטרפו אליהם גם החרדים המשתתפים עמהם לחוקק חוק לאום ובכך לאשר זדים ולהעמיד שוב את הדמוקרטיה והלאומיות מעל התורה הקדושה, ולעשות את עם בני ישראל כעם ככל העמים בלאומיות ציונית המעורטלת מכל זיק לתורתינו הקדושה ומנוגדת בתכלית הניגוד לגזירת הגלות אשר מפני חטאינו גלינו מארצינו ורק ע"י משיח צדקנו נגאל גאולת עולמים בב"א ולא בזרוע בשר, והרימו ידם לבלע את כל הנותר לתת יד ושם לרפורמים מן התפוצות להיות להם חלק ונחלה עמהם חלק כחלק, ואף גרועים הם מן האומות המזכירים את שם הקב"ה בכתבי יסוד אומתם ומדינתם".

"ומצאנו חובה לעצמינו למחות נגד חילול ה' הנורא שנעשה ע"י החרדים, וחובה על כל איש ישראל דרי ארה"ק ותפוצות הגולה החרדים אל דבר ה' למחות ולהודיע כי עם בני ישראל הנאמנים לתורה"ק אין להם חלק ונחלה עם הלאומיות, ומקבלים עלינו את גזירת הגלות עד לגאולתינו השלימה ע"י אפס בלתך גואלינו לימות המשיח בקרוב, ומן החובה לחזור ולשנן את עיקרי ויסודות אמונתינו המקובלים מאבוה"ק ורבוה"ק זיע"א, ללמד את בני יהודה איכה תרעה ואיכה תרביץ בחשכת ימי הגלות ועקבתא דמשיחא כאשר החושך יכסה ארץ וערפל לאומים".

"אנו אין לנו אלא תורה"ק הנצחית, ובזכות ההתחזקות באמונה השלימה ובצפיתינו ציפינו אל הגאולה המובטחת לנו ע"י הקב"ה מפי עבדיו הנביאים לגאולת עולמים בביאת משיח צדקנו וקיבוץ נדחי ישראל, והיתה לה' המלוכה בב"א".

העדה החרדית חוק הלאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד