ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אחרי שהסיעה המשיכה בקו השנאה

בנט הורה: לעצור במיידי את הקמפיין

יו"ר הבית היהודי השר בנט הנחה את מנכ"ל המפלגה לעצור באופן מיידי את הקמפיין בעיר עד לבירור הנושא

בנט הורה: לעצור במיידי את הקמפיין
קמפיין הבית היהודי על רקע היו"ר בנט צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: יממה לאחר הסערה שהגיעה סביב קמפיין ההסתה של הבית היהודי הירושלמית, שהציג את המועמדים לראשות העיר ירושלים בלבוש חרדי תוך קריאה "לבלום את השפעת החרדים בעיר", נודע ל'בחדרי חרדים' כי יו"ר המפלגה הורה הערב (שלישי) לעצור באופן מיידי את הקמפיין בעיר עד לבירור הנושא.

"הקמפיין הנוכחי התבצע ע"י יועצים עצמאיים שפעלו על דעת עצמם, והנהגת המפלגה אינה עומדת מאחוריו", אמר בנט. מלשכתו מסרו ל'בחדרי חרדים' כי הקמפיין בירושלים יתחדש לאחר שיובהרו הנהלים ודרכי ההתנהלות בנושא.

הערב, פרסם העיתונאי אבי גרינצייג כי למרות דרישתו של יו"ר המפלגה נפתלי בנט, סיעת הבית היהודי המשיכה בקמפיין הסתה.

כזכור, סיעת 'הבית היהודי' פרסמה קמפיין שנאה נגד המגזר החרדי, מה שעורר גל של תגובות נגד. הקמפיין, קורא לתושבי העיר ירושלים "לבלום את השפעת החרדים" בעיר ולחזק את סיעת 'הבית היהודי' שנלחמת בימים אלו על אחוז החסימה.

כזכור, סגנית ראש העיר העומדת בראש סיעת הבית היהודי חגית משה כתבה אז ברשת הפיסבוק: "נכון שחלקכם 'ממש מזועזעים' מהתמונה שהוצעה ללוות את הקמפיין. מודה, גם אני לא אהבתי אותה ולכן הוריתי לגנוז אותה. אבל בואו נדבר על המהות". לדבריה, "אין לנו דבר וחצי דבר נגד החרדים. אדרבה, בתפקידי כיו"ר וועדת הכספים לא קיפחתי אף מגזר וחברי החרדים יודעים זאת טוב מכולם".

למרות הכל משה לא חזרה בה מתוכן הקמפיין וחזרה על המסר של קמפיין ההסתה כנגד הציבור החרדי ובוחרת הפעם במילים עדינות יותר, "המערכה כרגע איננה על זהות ראש העיר הבא של ירושלים. המערכה האמיתית היא על הרכב הקואליציה הבאה. לא משנה מי יהיה ראש העיר - אלקין, ליאון או ברקוביץ' - כל אחד מהם יהיה נתון ללחצים הנובעים מהרכב המועצה. שלושתם כבר עכשיו מחזרים אחרי הקול החרדי".

"מתוך 31 חברי המועצה שיבחרו - יש חשיבות גדולה שיהיה קול מאוחד וברור של הציונות הדתית שיבין וייתן מענה לגודלו וצרכיו של הציבור הדתי לאומי בעיר", הוסיפה כזכור משה. "רק עם נציגות ציונות דתית חזקה וגדולה יותר בקואליציה נוכל להבטיח שירושלים תהיה עיר הבירה של כל החברה הישראלית ולא של סקטור מצומצם".

הבית היהודי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד