י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

מזעזע • חשד: חרדי בן 15 תקף ילדות באכזריות

קטין חרדי בן 15 חשוד כי במשך מספר שנים תקף שתי ילדות בנות תשע, קרובות משפחתו • המעשים שביצע לכאורה, הגיעו למעשים חמורים ואכזריים במיוחד

מזעזע • חשד: חרדי בן 15 תקף ילדות באכזריות
אילוסטרציה צילום: pixabay

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: קטין חרדי בן 15 תושב איזור הדרום חשוד כי במשך מספר שנים תקף שתי ילדות בנות תשע, קרובות משפחתו - ומעצרו הוארך.

בתחילת השבוע (ראשון) עצרה משטרת לכיש נער מהמגזר החרדי, בחשד שביצע שורה של מעשים חמורים ואסורים, במשך מספר שנים, בשתי קטינות בנות תשע - קרובות משפחתו.

בתום חקירתו, הוא הובא לבית משפט השלום, ובעקבות עררים שהוגשו - נערך דיון גם בבית המשפט המחוזי ואף בבית המשפט העליון, שם נעתרו לבקשת המשטרה ומעצרו הוארך עד ליום ראשון בשבוע הבא, לטובת המשך החקירה.

על פי החשד במשטרה, לפחות בשלב זה, לפני מספר שנים החל החשוד בן ה-15 לפגוע בשתי הקטינות, ובחלוף הזמן מעשיו החמירו עוד ועוד, כך שהמעשים שביצע לכאורה, הגיעו למעשים חמורים ואכזריים במיוחד.

הדיווח על כך הגיע ממרכז סיוע באזור מגוריהן של הקטינות, מה שהביא את חוקרי מחלק הנוער במשטרת אשקלון לפתוח בחקירה. לאחר שזומן, התייצב בתחילת השבוע החשוד לחקירה בנושא, בסיומה הוחלט לעצור אותו. ביום שני הובא הקטין לבית המשפט השלום, שהורה על שחרורו בתנאים למעצר בית.

כאמור, חוקרי המשטרה לא אמרו נואש והגישו ערר לבית משפט המחוזי, שקיבל את עמדת המשטרה והורה על הארכת מעצרו של החשוד. פרקליטו של הקטין, הגיש אף הוא ערר בעקבות החלטה זו לבית משפט העליון ובתחילת הדיון חזר בו הסנגור מהערר והחשוד בן ה-15 ישהה במעצר עד ליום ראשון הקרוב.

מעשים חמורים מעצר חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד