י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

לאחר 4 שנים: נלכד תוקף הילדה מבני ברק

ארבע שנים לאחר שילדה הותקפה בבני ברק באכזריות - נעצר תושב אשדוד, לאחר שהמשטרה הצליחה לאתרו בסופו של דבר בסיוע הממצאים הפליליים

לאחר 4 שנים: נלכד תוקף הילדה מבני ברק
הובלת חשוד חרדי בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: ארבע שנים לאחר שילדה הותקפה באכזריות בבני ברק, אותר חשוד במעשה בסיוע ממצאים.

לפני ארבע שנים, בשנת 2014, הוגשה תלונה במשטרה מרחב דן, כי ילדה קטנה הותקפה מתחת לביתה על ידי אלמוני, שביצע בה מעשה חמור ואכזרי. נפתחה חקירה, במהלכה נאספו ראיות וממצאים על ידי חוקרים וצוות זיהוי פלילי.

הראיות והממצאים נשלחו למעבדה לבדיקה, אולם לא נמצאה התאמה. במשך השנים צוותי החקירה שליוו את התיק לא הרפו והמשיכו בחקירה גלויה וסמויה כאשר הצוותים דאגו בכל תקופה לרענן את התיק ולבצע השוואות נוספות של בדיקות מעבדה במטרה להגיע לזהות המבצע.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי לפני תקופה נעצר תושב אשדוד בן 32, המשתייך לקהילה חרדית, זאת בחשד למעשים חמורים שביצע. במסגרת החקירה, נלקחו ממנו טביעות אצבע ודגימות DNA. לפני כשבועיים נמצאה התאמה בין הדגימות משנת 2014 לדגימה של החשוד - והוא נעצר.

בחקירתו במשטרת מרחב דן, עלה חשד למעורבותו בעבירות חמורות נוספות ולמחרת מעצרו הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו עד אתמול (שלישי), אז הוארך מעצרו פעם נוספת עד ליום ראשון בשבוע הבא.

במשטרה ציינו כי: "מדובר בתיק חמור שלא נתן מנוחה לחוקרים שלנו. לאורך השנים נעשו רענונים בתיק ובדיקות השוואה של תוצאות מעבדה עד שהצלחנו לתפוס את העבריין ונדאג למצות עמו את הדין".

מעשים חמורים תקיפת ילדה מעצר חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד