י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

העיתונאית החילונית הפתיעה: תומכת במועמד החרדי לרה"ע תל אביב

בעוד רשימת המועמדים החילונים לראשות עיריית תל אביב הולכת ומתארכת, גרף היום מועמדה של מפלגת ש"ס תמיכה בלתי צפויה - מכיוונה של עיתונאית חילונית בולטת

העיתונאית החילונית הפתיעה: תומכת במועמד החרדי לרה"ע תל אביב

עירית לינור, המשתמש כמגישה בכירה בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, הפתיעה היום במהלך תכניתה היומית כשהיא מצהירה כי היא מעדיפה את מועמד ש"ס החרדי לראשות העיר תל אביב, על פניו של רה"ע המכהן רון חולדאי ויתר המועמדים החילוניים.

לינור התייחסה בתכניתה למערכת הבחירות המתחממת בתל אביב ואמרה: "אחרי שחולדאי החליט שעל תל אביב לא חלים הכללים של מדינת ישראל, עם מדיניות קליטת מהגרים משלו, השתקת צופרי שבת בלי לגעת במואזין, עדיף שאלנתן ינצח - שייהד את תל אביב".

אשת התקשורת הוסיפה ותקפה את רה"ע המכהן: "חולדאי מנסה להפוך את תל אביב למדינה עצמית, אבל תל אביב היא חלק ממדינת ישראל ויש מדיניות שחולדאי מיישם כמו חוקי עזר עירוניים שהוא מחליט שהוא לא יאכוף אותם, כמו מדיניות קליטת מסתננים שהיא לחלוטין עצמאית שכוללת תקציבים עירוניים".

לדבריה, חולדאי מנהל "התנכלות קטנונית ומכוערת כלפי תושבי השכונות הדרומיות היהודים כמו הניסיון לעצור להם את צופר השבת שמשמיעה מנגינת 'שלום עליכם מלאכי השלום' פעם בשבוע, בעוד סך הכל הוא די בסדר עם המסגדים".

לינור, שאמרה את הדברים בתכניתה ב'גלי צה"ל', הוסיפה: "מה שלא הולך להם במישור הארצי של לעשות את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה מסתנניהו ויהודייה קצת פחות, חולדאי עושה במדינת תל אביב".

לינור התייחסה בתכנית גם לדברים של נכדת ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר, שקבלה על כך שאין בתל אביב רחוב על שמו. "קוראים שמות על עיתונאים, פרסומאים, עסקני מפלגות", אמרה לינור.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי בש"ס הוחלט להציב את נתן אלנתן כמועמד המפלגה לראשות העיר תל אביב וזאת לאחר שהדבר הועלה בפני מועצת חכמי התורה, שבירכה את המהלך.

תל אביב נתן אלנתן עירית לינור רון חולדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד