י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"יביא לחיזוק גדול"

הופעת בן דוד שנאסרה - בוטלה בשל הרקטות

הופעתו של גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד שתוכננה להתקיים בנתיבות ונאסרה על ידי רב בקהילה החרדית בעיר - בוטלה. הסיבה: המצב הביטחוני בדרום הארץ

הופעת בן דוד שנאסרה - בוטלה בשל הרקטות
המודעה המבשרת על ההופעה

הערב הייתה צפויה להתקיים הופעת ענק של בן דוד, בעיר נתיבות הדרומית. ההופעה שהייתה אמורה לסגור את ימי 'בין הזמנים' לבחורי הישיבות והכוללים בדרום, לפני חזרתם להיכלי הישיבות - בוטלה בהנחיית פיקוד העורף שהורה לבטל כל התכנסות של קהל, בעקבות ההסלמה בדרום.

בהודעה שפרסמה עיריית נתיבות, נכתב כי "בעקבות המצב הבטחוני - פרסם פיקוד העורף הנחיות המטילות מגבלות על התכנסות קהל גדול בשטח פתוח בנתיבות. על כן אנו נאלצים לבטל את המופע שאמור היה להתקיים היום יום חמישי כ"ח אב 9.8.18 על מנת לשמור על בטחון התושבים".

עוד נכתב בהודעה הרשמית על ביטול המופע כי "המופע ידחה למועד אחר. למעוניינים- תוקפו של הכרטיס יהיה יפה גם למועד הבא. אולם שמורה לכל מחזיקי הכרטיסים הזכות לקבל החזר כספי מיידי".

יצוין, כי ישנם תושבים בנתיבות שעשו הקשר בין ביטול המופע לבין ההוראה שפורסמה מטעם הרב שמואל מונטג - רב הקהילה החרדית בעיר - שלא להשתתף באירוע עם בן דוד, וזאת בשל העובדה שהוא "ערב שירה" שנאסר על ידי כל גדולי הדור.

תושב העיר אומר ל'בחדרי חרדים' כי "אני לא אומר חלילה שהמצב הביטחוני החמור הגיע בגלל קיום המופע, חלילה מלקטרג על עם ישראל, אולם ברור הוא שביטול המופע שנאסר על ידי רב הקהילה החרדית - יביא לחיזוק גדול, בתקווה שהוא לא יתקיים במועד אחר".

בהופעה, שהייתה צפוייה להתקיים הערב באצטדיון נתיבות, היו אמורים להשתתף גם הזמרים מילי אונגר, משה לוק בליווי תזמורת המנגנים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד