י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נזף בעוזריו | כך נראתה המסיבה

ליצמן חגג שבעים, השרים והח"כים הפתיעו

סגן השר הנמרץ יעקב ליצמן מ'אגודת ישראל' חגג היום יום הולדת שבעים, וחבריו לממשלה ולכנסת הפתיעו במסיבה. השר הודה למשתתפים, אך נזף בעוזריו. צפו

ליצמן חגג שבעים, השרים והח"כים הפתיעו

שרים וחברי כנסת הפתיעו היום (חמישי) את סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, בלשכתו שבתל אביב, והגיעו לחגוג לו יום הולדת 70. במהלך האירוע נשאו דברים חברי הממשלה, חברי הכנסת ומנהלי בתי החולים.

יו"ר וועדת הכספים, חה"כ משה גפני אמר בדבריו: "הבריאות השתפרה לעין ערוך מאז שהרב ליצמן נמצא במערכת הזו, לא שאנחנו הגענו למנוחה ואל הנחלה, ר' יעקב אמר אתמול שהוא הולך לשר האוצר כי צריך הרבה כסף". 

לדברי המחוקק הליטאי: "הרב ליצמן ואני מלווים זה את זה עשרות שנים היו עליות ומורדות ובעיקר עליות אנחנו פועלים יחד ועובדים בשיתוף פעולה, שכל אחד יסתכל במפלגה שלו ויראה איך הוא חי עם החברים שלו ואנחנו חיים בסדר גמור".

שרת המשפטים, איילת שקד, התייחסה בנאומה באירוע לשיח בימים האחרונים סביב הערכה כי המערכת הפוליטית בדרכה לבחירות מוקדמות.

"אני מקווה שיהיה לנו עוד הרבה שנים של עבודה משותפת יחד, אני נהנית מכל רגע אנחנו עובדים הרבה בין משרד הבריאות למשרד המשפטים ואני מקווה שיהיו לנו עוד הרבה הזדמנויות לעבוד ביחד, בממשלה הנוכחית ובממשלה הבאה", אמרה שקד.

סגן השר מצדו הודה למשתתפים, אך נזף בעוזריו ואמר: "אני צריך לבדוק כעת בלו"ז שלא שיקרו עלי בעוד דברים... ברוך ה' הגעתי לגיל 70 היום. אני נגד הטקסים האלו באופן קיצוני, גם למשפחה לא נתתי, אין מצב! הופתעתי לראות את כולם וזה מראה שאנחנו מסתדרים עם כולם".

ליצמן התייחס בדבריו גם לחוק הגיוס, שעלה שוב לכותרות בימים האחרונים, "לי יש את הדרך הכי קלה, יש לי מועצת גדולי התורה ומה שהם אומרים, בשני מושבים אחרונים עברנו הרבה דברים ולא את הכל אהבתי", אמר.

יעקב ליצמן יום הולדת איילת שקד משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד