י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נשיא המועצת עושה סוף לשמועות

תיעוד וידאו בלעדי: "רובינשטיין ימשיך לקדנציה נוספת, זו זכות"

השלום המוניציפלי • באופן מפתיע, נשיא מועצת החכמים הכריז הערב כי רובינשטיין יהיה נציגה של ש"ס גם בבחירות הקרובות בביתר • הכרזתו של הגר"ש עשתה סוף לספינים שרצו בתקופה האחרונה, על פיהם, ש"ס תציב מועמד לראש העיר בביתר ראש בראש מול רובינשטיין • צפו 

תיעוד וידאו בלעדי: "רובינשטיין ימשיך לקדנציה נוספת, זו זכות"
פלאש 90

במפתיע: נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, ראש הישיבה הגר"ש כהן, עשה הערב (חמישי) סוף לחרושת השמועות על כך שייתכן וש"ס תריץ מועמד משלה לראשות העיר ביתר, שיתמודד מול ראש העיר המכהן מאיר רובישטיין מ'שלומי אמונים', כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

באירוע סיום ישיבת בין הזמנים שיזם סגן ראש העיר יהודה עוייבדי שהתקיים הערב (חמישי) בביתר, אמר נשיא המועצת בנאומו בפני הקהל הרב, כי הוא מברך את רובינשטיין שימשיך לקדנציה נוספת, יחד עם סגנו מש"ס. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו בלעדי.

 

חכם שלום, הערב

בדבריו אמר חכם שלום, "אני אברך, לא את ראש העיר, אלא אותנו, שאנחנו נזכה שראש העיר ימשיך ונזכה שגם הסגן שלו  - ימשיך", הוא פנה לראש העיר ולסגנו ואמר להם שוב: "אני לא מברך אותך - ואותך, אני מברך אותנו. שה' יהיה בעזרינו שימשיכו בכל דרכם הגדולות, באמת, באהבת התורה".

דבריו הנחרצים והברורים של נשיא המועצת - עשו הערב סוף לשמועות ולספינים שרצו סביב הבחירות המוניציפליות בעיר ביתר עלית. הדברים קברו סופית את האופציה שש"ס תריץ מועמד משלה לראשות העיר שיתמודד ראש בראש עם רובינשטיין.

בנוסף, דבריו של חכם שלום צפויים להשפיע על ערים נוספות, בכך שהאיום הביתרי לא יוכל עוד לשמש את ש"ס ככוח למו"מ בערים אחרות, זאת מאחר שחכם שלום שרטט את השורה התחתונה וקבע: רובינשטיין הוא המועמד של ש"ס לראשות העיר.

 

חכם שלום כהן שס מאיר רובינשטיין ביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד