ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
קומם את הרשת

העיתונאי צייץ נגד החרדים: "שמישהו יבקש מהם רישיון הורות"

עיתונאי חילוני צייץ הלילה בחשבון הטוויטר שלו, טקסט מקומם שהקפיץ נגדו לא מעט עוקבים אשר תקפו, מחו וגינו את דבריו, עד שנאלץ למחוק "‎גזען נאלח, ציוץ מלא שינאה, מעורר בחילה וגועל!"

העיתונאי צייץ נגד החרדים: "שמישהו יבקש מהם רישיון הורות"
קובי גדעון, פלאש 90

העיתונאי החילוני רענן שקד, המשמש כמגיש בגלי צה"ל וכותב טורים במספר מגזינים, בהם 'ידיעות אחרונות', כתב ספרים ועבד בעבר בשביל ה-CNN. צייץ בחשבון הטוויטר שלו ציוץ מקומם נגד החרדים.

שקד צייץ: "טוב, מה העניין עם משפחות חרדיות שמסתובבות בת"א עם ילדים בכל הגילאים - כולל פעוטות ממש - באחת בלילה? שמישהו יעצור אותם בצד ויבקש לראות רישיון הורות".

עוקבים חילונים, דתיים וחרדים לא נשארו חייבים והגיבו בהתאם, ולאחר שחטף גינויים דווקא מעוקבים חילונים, הוא מחק את הציוץ. לפני שהוא מחק ליקטנו כמה מהתגובות נגדו.

העיתונאי חיים לוינסון מ'הארץ' הגיב לשקד: "‏‎רענן סלח לי שאני כה מנומס - אבל אתה דביל".

עוקבים נוספים, תקפו את העיתונאי וגינו את הציוץ, "‏‎באותה מידה הייתי דורש רישיון הורות מהורים שחושפים את ילדיהם לכל מיני משחקים/מסכים/ מראות שלא מתאימים להם... אולי נתחיל איתך רענן, מה דעתך?".

‏‎"זה לא מעניין שאדם כסיל כתב ציוץ עוד יותר כסיל וגזעני ל"מופת", אותי מעניין מי אלו 53 הדבילים שלחצו לייק לכסיל הזה. כל כך הרבה בורים ועמי ארצות וערב רב בתוכנו", כתב עוקב אחר.

אחר בחר לעקוץ, ‏‎"לא ביקשו רישיון הורות מההורים שלך ותראה מה יצא, אז אתה עוד רוצה שיבקשו מחרדים?".

‏‎תגובות נוספות, הלכו ונערמו במשך 11 השעות בהן הציוץ היה באוויר, "ציוץ בטעם רע. אני במקרה גר דקותיים מפארק הירקון - ובכל שנה מתרשם ש"החרדים נוהרים" לפארק ומבסוט. למה מבסוט? כי הפארק חוזר לייעודו המקורי של בילוי משפחתי ולא תצוגת מערכות קריוקי, גידור מתחמי יום הולדת עם סס"ל ונזיפות ממדריכי TRX. (כושר) שים לב שבתקופה זו הפארק נשאר נקי יותר בסוף כל יום".

"‏‎רענן יקירי, אין צורך לטרוח ולעצור בצד ולבקש 'רישיון הורות'. אני נמנה על אותם משפחות חרדיות שמסתובבות בת"א עם ילדים כולל פעוטות.. ולשאלתך, מה העניין? פשוט מאוד, חופש! נהנים!! זמן איכות של אמא/אבא/ילד וגם פעוט.
וכן, אין לי 'רישיון הורות' בא תאזוק אותי!!", צייץ אחר.

עוקב נוסף כתב לשקד": ‏‎"התחברתי מאוד לטענות שלך, אבל פתאום נזכרתי שיש יותר אחוזים של ילדים שנחשפים לאלימות ולסמים בגיל צעיר במגזר החילוני. לא מבין איך זה ייתכן, הרי על פי היגיון היה אמור להיות הפוך, יש לך הסבר?".

‏אחרים, כינו אותו, "‎גזען נאלח, ציוץ מלא שינאה, מעורר בחילה וגועל! סולדת מאנשים כמוך! בושה, ‏‎כמה ארס, ניתוק, ובורות".

תגובות נוספות, "נראה לי שמפריע לך יותר זה שמשפחות חרדיות מסתובבות לך בתל אביב. פחות השעה שזה קורה. אתה לא הטיפוס שדואג באמת לשלומו של הילד החרדי. עשו לך שחור בעיניים?".

‏"‎אתה באמת מופתע, נכון? כי כל הקטינים שהכרת עד היום, האלו שמסתובבים בחופש באישון לילה, משתכרים, מעשנים חומרים לא מידי חוקיים, דוקרים מידי פעם ובעיקר מרעישים למוות, הם חילונים".

"ציטטת מה'דר שטרימר' או שכתבת לבד?".

"‏‎נכון, כי להסתובב בלילות בגינות עם מזרקים, עם אלכוהול, ולצפות בסדרות עם אלימות, זה הרבה יותר טוב, בשביל זה לא צריך הורות, בשביל זה מספיק בורות".

כאמור, לאחר כמה שעות שהעיתונאי ספג תגובות חריפות וקשות, הוא הסיר את הציוץ הבזוי מהרשת.

רענן שקד ציוץ שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד