י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מהמרינה ועד הפארק: כל הסיבות לצאת לחופשה בהרצליה

היא בדרך כלל לא היעד הראשון שתחשבו עליו כשתרצו לתכנן את החופשה הבאה שלכם, אבל כדאי שתדעו שלעיר הרצליה הנפלאה יש המון מה להציע לכם, בין אם מדובר במלונות איכותיים, מסעדות מגוונות, חופים, מתחמי קניות ועוד. תכירו את החופשה שתוביל אתכם לאחת הערים היפות בישראל

מהמרינה ועד הפארק: כל הסיבות לצאת לחופשה בהרצליה
צילום: פתאל

מלונות בהרצליה
מתחמי המלונות מתחלקים בעיקר לאלו הממוקמים באזור העסקים וההייטק לבין חוף הים בהרצליה פיתוח. המלונות באזורי העסקים לרוב יציעו חופשת ביזנס פלז'ר, כך שאם אתם מתכננים נופש עסקי, תוכלו בעצם ליהנות ממלונות המכוונים לכך ומציעים עיצוב אלגנטי, ארוחות משובחות, טרקלין עסקים יוקרתי, חדרי ישיבות מאובזרים, אולמות כנסים לאירועים פרטיים או עסקיים, מכונת קפה עם קפסולות בכל חדר, ואף אלמנטים שיעצימו את החלק של הפלז'ר, כמו למשל טיפולי ספא, בריכה, חדר כושר, בר על הגג ועוד.

לרוב, המלונות השוכנים בקרבת הים מציעים חופשה לא פחות מרתקת ונעימה מאזורי נופש אחרים בישראל. מעצם המיקום על הים, אפשר ליהנות מהבריזה הנעימה, קפיצה קטנה לחוף, מרפסות בחדרים עם נוף לים, בריכה, מסעדה, רוף טופ עם תפריט אלכוהול ועוד.

המרינה וחוף הים
בעת החופשה שלכם בהרצליה, אל תפספסו טיול רגלי לאורך המרינה, שתעניק לכם רוגע רק מלהביט בה. לאחר שהתפעלתם מהיאכטות ומהכחול הבוהק של הים, תוכלו לשבת באחת המסעדות האיכותיות הצופות למרינה ומגישות מנות משובחות באוויר הפתוח.

בנוסף, כמו בכל חופשה מעולה שלכם בכל מקום אחר המציע חוף ים, תפנו רגע לעצמכם וקפצו לאחד מהחופים היפים והמטופחים בעיר. מעבר לתנוחת הבטן גב או לתפיסת הגלים, תוכלו ליהנות ממיטב המסעדות והברים על הטיילת ולהרים לעצמכם לחיים עם דרינק מרענן באוויר הפתוח של חוף הים.

מסעדות ובתי קפה
בהרצליה פיתוח פרושות בפניכם אינספור מסעדות בסגנונות שונים, כגון: בשרים, אוכל אסייתי, מטבח טבעוני ועוד, כך שתוכלו להוסיף טעם נוסף לנופש שלכם בעיר. רוב המסעדות ממוקמות באזור העסקים וההייטק ומגישות מנות מגוונות במחירים שונים, לכם רק נותר לבחור.

טיולים ואירועי תרבות בעיר
כדי לחוות את העיר כמו שצריך, כדאי להכיר אותה דרך הרגליים. בעת החופשה ההרצליינית שלכם, מומלץ לצאת לסיורים רגליים או טיולי אופניים באזורים שונים כגון: פארק הרצליה, טיילת הרצוג, מבצר אפולוניה, תל מיכל, גן לאומי סידנא עלי ועוד, וכמו כן כדאי לבקר באתרי תרבות כגון: הגלריה העירונית לאמנות, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, המשכן לאמנויות הבמה, היכל בעיר ועוד.

בנוסף, מומלץ בחום לברר באתר העירייה על אירועים קרובים המוצעים לתושבים ולאורחים, כמו למשל הופעות חיות, מופעי בידור, תרבות ועוד.

שופינג
חובבי הקניות מבינכם ימצאו את עצמם היטב בהרצליה, הודות למתחמי השופינג הפרושים בכל העיר. בין המומלצים: קניות ארנה, קניון שבעת הכוכבים, עזריאלי אאוטלט, מרכז קניות גני הרצליה ועוד.

היכנסו לאתר רשת מלונות פתאל להזמנת מלונות בהרצליה ליד הים לחופשה המרעננת הבאה שלכם

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד