ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרסום ראשון

דירת הנופש של הרבי נפרצה, הגנב נתפס במטוס עם השלל הגנוב

פחות משבוע לאחר שנפרצה דירת הנופש של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, המשטרה איתרה את הרכוש הגנוב. הדרמה כמעט חצתה יבשות, דקות לפני שהמטוס המריא, נעצר החשוד בגניבה, מזוודתו הורדה מבטן המטוס ובה נמצאו החפצים הגנובים, תוך שהוא מודה כי גנב אותם מהדירה

הרבי מסערט ויז'ניץ בדירת הנופש בצפת בתשעה באב האחרון
הרבי מסערט ויז'ניץ בדירת הנופש בצפת בתשעה באב האחרון צילום: באדיבות המצלם

בהר כנען בצפת, שוכנת דירת הנופש של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ מחיפה, אותה קיבל בירושה מאביו הרבי בעל ה'חכמת אליעזר' זצ"ל בתחילת השבוע החולף, בזמן שהגבאי ישן בדירה, נכנס אלמוני לדירה וגנב פריטים יקרי ערך, ביניהם חפצי יודאיקה בעלי ערך סנטימנטלי רב לאדמו"ר והחסידים.

רק בשעות הבוקר, גילה הגבאי את דבר הפריצה והגניבה והגיש תלונה במשטרת צפת. במשטרת ישראל נפתחה חקירה לאיתור הרכוש הגנוב שהינו יקר מאוד לאדמו"ר וכן לאיתור הגנב עצמו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש במוצאי שבת, לאחר מידע מודיעיני שנאסף אצל חוקרי המשטרה, החשוד שכבר הספיק לעבור את ביקורת הדרכונים בנתב"ג והגיע עד לשער המטוס - על מנת לעזוב את הארץ, עוכב על ידי השוטרים.

הטיסה עוכבה לבקשת השוטרים במשך כשעתיים עד לאיתור המזוודה של החשוד, בה אותרו פרטים החשודים שנגנבו מבית האדמו"ר.

החשוד נחקר בתחנת המשטרה והודה כי הוא שפרץ לבית האדמו"ר וגנב את פרטי היודאיקה היקרים, לאחר מכן הוא שוחרר. ל'בחדרי חרדים' נודע כי החשוד קרוב משפחה של האדמו"ר זצ"ל שחפץ בחפצים שגנב.

סערט ויז'ניץ פריצה לדירה חפצי יודאיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד