י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תזוזות במערכת

התפקידים החדשים של כתבי העיתון הנפוץ

מערכת העיתון 'ישראל היום' הכריזה הבוקר על תזוזות בגזרת הכתבים שלה כשהכתב הפוליטי, כתב הדתות והעורכת בדסק צפויים לקבל תפקידים חדשים

התפקידים החדשים של כתבי העיתון הנפוץ
ישראל היום צילום: פלאש 90

מתיחת פנים לצוות הכותבים של ישראל היום: הכתב הפוליטי הבכיר של העיתון, מתי טוכפלד, יעבור לשמש כפרשן הפוליטי ואת מקומו בכנסת יתפוס הכתב יהודה שלזינגר ששימש ככתב דתות ואזור תל אביב. שלזינגר ימשיך במקביל בתפקידו ככתב הדתות ואת תפקיד כתבת אזור תל אביב תקבל דניאל רוט אבנרי, כך פורסם הבוקר בוואלה ברנז'ה.

טוכפלד, חסיד חב"ד, התחיל את תפקידו בתקשורת החרדית ומשמש ככתב הפוליטי של העיתון מיום הקמת העיתון. טוכפלד חשף פרשיות רבות שהשפיעו על המערכת הפוליטית ביניהן החשיפה של החוקר הפרטי שהפעיל נפתלי בנט נגד ראשי הבית היהודי.

שלזינגר התחיל את דרכו העיתונאית כראש דסק התקשורת הדתית בדובר צה"ל והוא עובד ב'ישראל היום' עוד מגרסתו הקודמת - 'ישראלי'. הוא משמש גם כראש תא כתבי הדתות.

רוט-אבנרי החלה את דרכה בעיתון מעריב ובשנת 2012 עברה ל'ישראל היום' ומונתה לעורכת בדסק החדשות של העיתון. במערכת הבחירות האחרונה סיקרה מטעם העיתון את מפלגת "יש עתיד".

העורך הראשי של 'ישראל היום' בועז ביסמוט אמר בתגובה לחדשות האחרונות כי "אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר,מקצועי וצעיר במגוון תחומים. מתי טוכפלד, יהודה שלזינגר, ודניאל רוט-אבנרי הם דוגמאות חיות לכך ולכן קידומם מגיע בצורה טבעית לעיתון. אני בטוח שמינויים אלה ישדרגו ויביאו את העיתון להישגים נוספים".

כזכור, בשנה האחרונה עבר 'ישראל היום' עוד שינויים משמעותיים כשמתוך החלטה החלו לשים דגש על הפלטפורמות הדיגיטליות של העיתון ולחזק את אתר האינטרנט שלו.

ישראל היום מתי טוכפלד יהודה שלזינגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד