י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קצין בכיר מודה:

"בדקו מידע על השר דרעי באופן תמוה"

תנ"צ גיא ניר טוען כי במסגרת תפקידו כראש חטיבת המודיעין במשטרה, התבקש באופן תמוה לבדוק מידע על שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי • המשטרה: "היעדר ידיים נקיות"

"בדקו מידע על השר דרעי באופן תמוה"
יו"ר ש"ס אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תת ניצב גיא ניר, ששימש כראש חטיבת המודיעין במשטרת ישראל, טוען בשיחה למקורביו כי התבקש לבדוק מידע בעניינו של שר הפנים, הנגב והגליל ויו"ר תנועת ש"ס - אריה דרעי. כך דווח הערב בחדשות 10.

על פי הדיווח של רביב דרוקר הערב (ראשון), בשנת 2013 התבקשה חטיבת המודיעין של המשטרה לבדוק אם יש בידיה מידע על איש העסקים מוטי בן משה, שהיה אז אלמוני יחסית ורצה לרכוש את חברת IDB. זאת, לכאורה בצורה לא תקינה.

עוד טוען ניר, כי שם נוסף שעולה בשיחות הוא אריה דרעי. על פי הדיווח של דרוקר, 'הרשות לאיסור הלבנת הון' ביקשה להעביר מידע מרשות לרשות - באופן שנראה לא תקין - לראש חטיבת המודיעין גיא ניר.

בכתבה בערוץ 10 נטען כי כי ניר רואה רק חלק מהתמונה, וכי הוא לא חשוף למידע שמגיע לידי פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה, אשר עשוי להסביר מדוע עבר המידע בצורה שנראתה לניר כלא תקינה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "כל החקירות הללו צריכות להיות מועברות למחלקה לחקירת שוטרים, והעובדה שהן מגיעות לתקשורת פעם אחר פעם רק מעידה על היעדר ידיים נקיות".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד