י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשכונה החרדית

בגלל צעקות: השוטרים עיכבו את האב המכה

שוטרי משטרת ישראל הגיעו בחמישי האחרון לבית בשכונה חרדית, לאחר שהתקבל דיווח על צעקות הבוקעות מתוכו, בתחקור ראשוני קצר עלה כי האב נוהג באלימות פיזית כלפי ילדיו הקטנים מתחת לגיל 6 | היום הוא יובא להארכת מעצר

בגלל צעקות: השוטרים עיכבו את האב המכה
שוטרים מגיעים לבצע מעצר צילום: דוברות המשטרה

בסוף השבוע האחרון נעצר צעיר בן 32, תושב שכונה חרדית בירושלים, בחשד כי נהג באלימות מילולית ופיזית כלפי ילדיו הקטנים מתחת לגיל שש.

שוטרים שהוזעקו לבית בירושלים במהלך סוף השבוע האחרון, הביאו לפתיחתה של חקירת משטרה במהלכה נעצר אב המשפחה בחשד שתקף את ילדיו באלימות.

ביום חמישי האחרון, הוזעקו שוטרים לבית מגורים במרכז ירושלים בעקבות דיווח על צעקות הנשמעות במקום. השוטרים שהגיעו תוך זמן קצר ופגשו בבני הבית, לאחר תחקור ראשוני קצר העלו חשד כי אב המשפחה התנהג באלימות פיזית ומילולית כלפי בני המשפחה ובהם ילדיו הקטינים מתחת לגיל 6 ולאחר מכן נמלט מהמקום.

חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה מאומצת, ביצעו מספר פעולות שהביאו לאיתורו של החשוד והבאתו לחקירה במשטרה בחשד לתקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי.

מעצרו של החשוד הוארך ע"י בית המשפט, והיום (שני) הוא יובא פעם נוספת בפני בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת בשילוב גורמי הרווחה.

תקיפת חסר ישע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד