י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רצח הרופא החרדי

חשד: הבנים שמתו - הם שרצחו את אביהם

המקרה שמזעזע את ארה"ב ממשיך לספק פרטים חדשים: שני הגברים שנמצאו ללא רוח חיים בדירה סמוכה לדירתו של הרופא החרדי, התגלו כבניו מנישואיו הקודמים בשנות השלושים לחייהם, החשד הוא כי הם שרצחו את אביהם - עדיין לא ברור על מה ולמה. החקירה נמשכת לגילוי הנסיבות המצערות

חשד: הבנים שמתו - הם שרצחו את אביהם
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

שני הגברים שנמצאו מתים ביום שבת לאחר 12 שעות של משא ומתן בינם לבין כוח ימ"מ, זוהו כבניו של הרופא האורתודוקסי שנמצא ירוי בביתו ביום חמישי בלילה.

הבנים נמצאו מתים בדירה שהיתה שייכת לאביהם, שנמצא גם הוא ללא רוח חיים בבית בו התגורר בסמוך.

אתרי חדשות מקומיים מדווחים, כי מחומרי החקירה עד כה עולה, כי הבנים היו מעוניינים במות אביהם.

על פי החשד העולה בשלב זה, שני הבנים מארק בן 29 ומיכאל בן 31, רצחו את אביהם ריצ'ארד ווארן, ולאחר מכן בזמן חילופי האש בינם לבין השוטרים, הם נהרגו בעצמם.

עוד דווח, כי הבנים היו מנישואיו הקודמים של האב, ועל פי עדויות השכנים, הם נהגו להתלונן למשטרה על דברים פעוטים, לדוגמא שכן שחנה צמוד מדי למדרכה.

כזכור, ביום שישי האחרון דווח ב'בחדרי חרדים' על אודות רופא חרדי שנמצא כשהוא ללא רוח חיים בביתו שבקליבלנד, המקרה התגלה לאחר שהמשטרה פרצה לביתו של הרופא החרדי ריצ'ארד ווארן בן ה-59, ביום חמישי בערב, וגילתה אותו כשהוא ירוי מספר פעמים ללא רוח חיים.

מסתבר שהסיפור הוא לא רק הרופא, בדירה נוספת השייכת גם היא לרופא - סמוך לבית בו הוא בעצמו התגורר, נמצאו שני אנשים שבהמשך התבררו כבניו.

על פי הדיווחים במספר כלי תקשורת בקליבלנד, שוטרים פרצו לבית השני בו נמצאו שני הגברים המתים, ביום שישי בערב שעה 19:00 שעון מקומי. הם עקרו את דלת הכניסה וגילו את שתי הגופות, וכי המשטרה חושדת כי מי שנכנס לבית של הרופא הכיר את הבית היטב, מאחר ולא היו סימני פריצה.

עוד דווח, כי כוח של ימ"מ ניסה להיכנס לבית ונתקל באש מכיוון אחד החדרים, הכוח ניסה ליצור קשר עם היורים מתוך הבית, אך ללא הצלחה, לאחר 12 שעות של יריות כשאף שוטר לא נפגע, כוח ימ"מ השליך גז מדמיע וכן מספר רימוני הלם אל תוך הבית דרך חורים בקיר, שנעשו על ידי הכוח, בניסיון להגיע לאנשים שבפנים, לבסוף השוטרים פרצו לבית ומצאו את שני הבנים ללא רוח חיים.

שכנה חרדית סיפרה ל'בחדרי חרדים' על הרצח שעדיין לא פוענח לגמרי, "ביום רביעי בלילה אחד השכנים שמע יריות, אבל הוא חשב שזה רעש של איזה מכונה או משהו כזה, לא ייחס חשיבות לזה, למחרת ביום חמישי אשתו של הרופא ניסתה להכנס הביתה, הרכב היה בחניה והבית נעול, היא ניסתה לפתוח מבחוץ ולא הצליחה, היא הזעיקה את המשטרה, השוטרים פרצו לבית וגילו את הרופא ללא רוח חיים כשהוא ירוי מספר פעמים".

רופא הרופא ריצ'ארד ווארן רצח קליבלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד