ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

דני בונפיל ומשה ליאון מציגים מפגן כח שובר שוויון!

משה ליאון יחד עם דני בונפיל, יו"ר הסתדרות העובדים של מרחב ירושלים, ומאות מתומכיו התכנסו אתמול במשרדי מטה משה ליאון והציגו תמיכה חסרת תקדים במועמד לראשות עיר רו"ח משה ליאון. בונפיל: "משה ליאון הוא מנהל וזה מה שירושלים צריכה, אני תומך בו ובטוח כי הוא יהיה ראש עיריית ירושלים הבא". ליאון: "אני מתמודד לראשות העיר רק בשביל התושבים, ירושלים צריכה ראש עיר בולדוזר שינהל אותה ובדיוק כזה אהיה"  

דני בונפיל ומשה ליאון מציגים מפגן כח שובר שוויון!
משה ליאון ודני בונפיל צילום: יח"צ

המרוץ לראשות עיריית ירושלים שובר שיאים חדשים והתמונה הולכת ומתבהרת, דני בונפיל, יו"ר הסתדרות העובדים במרחב ירושלים האחראי על 96,000 עובדים. רק שלשום (שני) פורסם סקר של מכון מדגם שהציג נתונים שאינם מתיישבים בקנה אחד עם מראה העיניים. שוב טעות בסקרים? כך זה נראה אתמול במשרדי מטה משה ליאון הגדוש במאות תומכים, ירושלמים אמיתיים, מוכרים, בעלי דעה ומעמד.

במהלך מסיבת העיתונאים הצהירו דני בונפיל ומאות חבריו ותומכיו: "אנחנו, גם חברינו וגם עובדנו תומכים במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים". בונפיל הוסיף ואמר: "אני מכיר את משה ליאון גם כחבר גם כמנהל וגם כאדם נאמן. אני סמוך ובטוח שמשה יהיה ראש עירייה מצוין הן לציבור העובדים הירושלמים והן לתושבי העיר האהובה שלנו. משה הוכיח בחמש השנים האחרונות את נאמנותו לתושבי העיר ולציבור העובדים בירושלים, משה השתתף בכל המאבקים למען תושבי העיר והיה שותף פעיל ומלא במאבק על תקציב העיר ירושלים מול משרד האוצר. אני מאמין ביכולתו של משה לחבר את כל הצבורים והזרמים בעיר ולכן תמיכתי יחד עם אלפי חבריי נתונה למשה ליאון".

ליאון: "אני מודה לחברי היקר מר דני בונפיל על תמיכתו ותמיכת מאות מחבריו. אני בטוח שיחד כולנו נצעיד את ירושלים לפסגות אליה היא ראויה ונחזיר את העיר לתושבים כפי שמגיע להם. דני הוא איש עשייה, ירושלמי מבטן ומלידה שכל חייו פעל רק למען העובדים, זו האג'נדה איתה אני מגיע ולכן החיבור בינינו הוא חיבור טבעי ומנצח".

דני בונפיל משה ליאון בחירות בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד