י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מכונות כביסה 'אלקטרולוקס' לשנה של אקסטרה ניקיון ואקסטרה חיסכון

חברת 'מיניליין' המשווקת המורשית של חברת 'אלקטרולוקס' בישראל, מציעה מכונות כביסה מתקדמות לשנה מתוקה, נקייה ונעימה

מכונות כביסה 'אלקטרולוקס' לשנה של אקסטרה ניקיון ואקסטרה חיסכון
צילום: יחץ

לקראת ראש השנה הבא עלינו לטובה אתם רגועים! מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' מוציאות את הכביסה הנקייה ביותר, בזמן הקצר ביותר ובמינימום צריכת חשמל.

לאיכות מכונת כביסה ישנה חשיבות מכרעת לתוצאות. עליה להיות מתקדמת, טכנולוגיית עילית ומגוון פטנטים, בטיחותית, איכותית ועוצמתית, שקטה ואמינה ובעלת קיבולת גבוהה שתעמוד בקלות בעומסים גדולים ותנפיק בכל עת תוצאות בוהקות ונהדרות ומבלי להכביד על הכיס.

'אלקטרולוקס' – כמי שמובילה עולמית בתחום מוצרי החשמל בכלל ובמכונות הכביסה בפרט עונה לכם בדיוק על דרישות אלו. ל'אלקטרולוקס' מגוון מכונות כביסה חדשניות, עוצמתיות ואיכותיות והכי חשוב חסכניות במים ובחשמל ומצטיינות בתוצאות הנהדרות שהם מנפיקות, הפעלה פשוטה, הכל תוך בנוחות שימוש מקסימאלית, ודירוג אנרגטי A.

מכונות הכביסה של חברת 'אלקטרולוקס' מאופיינות בטכנולוגיות המתקדמות בעולם ביניהם: 'טכנולוגיית תוף משי' השומר על הבגדים. Fuzzy Logic – המכונה מתאימה את עצמה לכמות הבגדים המונחים בתוף וכך חוסכת במים ובחשמל.

'בקרת הורים' – למניעת הפעלה מסוכנת על ידי ילדים. Time Manager - שליטה מלאה בזמן הכביסה למגוון סוגי התכניות.

פתח הטענה ענק לנוחות מרבית ובמגוון דגמים וגדלים החל מ- 5.5 ק"ג ועד לדגם הענק של - 10 ק"ג ! המתאים במיוחד למשפחות ברוכות ילדים. דירוג אנרגטי A המלמד על חיסכון משמעותי בצריכת החשמל והמים.

על מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' תקבלו עד 5 שנות אחריות, שנת אחריות אחת מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת בתשלום נוסף של 149 ₪.

מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' תוכננו במיוחד כדי להפוך את עבודות הבית שלכם לקלות ופשוטות יותר, ולהשאיר לכם זמן לדברים החשובים באמת.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד