י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אבו-מאזן ממשיך בנאומיו השקריים

"עמיר מקבל משכורת ויוצא כל שבוע הביתה"

בפתח כינוס המועצה המרכזית של אש"ף אמר אבו-מאזן כי רוצח ראש הממשלה יצחק רבין "מקבל משכורות מארבעה גורמים שונים" • על פיוס אפשרי עם החמאס אמר אבו-מאזן: "מצרים עושה מאמצים להביא פיוס בין פתח לחמאס, אך אנחנו לא נסכים ל'מדינת עזה' "

"עמיר מקבל משכורת ויוצא כל שבוע הביתה"
אבו מאזן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שקריו של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן, ידועים לכל. אולם דומה כי הערב, בנאום שנשא בפתח כינוס המועצה המרכזית של אש"ף, הצליח מחמוד עבאס לשבור גם את השיאים של עצמו.

במהלך נאומו, בניסיון להצדיק את התשלום שמקבלים המחבלים הטרוריסטים בעת שבתם בבתי הכלא, הזכיר אבו-מאזן את רוצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל - יגאל עמיר.

אבו-מאזן טען כי עמיר "יוצא לחופשות שלוש או ארבע פעמים בשבוע ומקבל משכורות מארבעה משרדים שונים". כמו כן, הוא קבל על כך שיגאל עמיר התחתן בכלא ואמר כי הוא ימשיך לשלם כסף למשפחות של רוצחים טרוריסטים שיושבים בכלא הישראלי.

עבאס תקף גם את ישראל וטען שהיא מדינת 'אפרטהייד', וכי העולם שכח את ה'אפרטהייד' שהיה בדרום אפריקה ובארה"ב. הוא תקף את חוק הלאום, וקרא להתאחד נגד החוק, הוא הוסיף כי 'עסקת המאה' שמקדמת ארה"ב תיפול.

לגבי פיוס אפשרי עם החמאס אמר אבו-מאזן: "מצרים עושה מאמצים להביא פיוס בין פתח לחמאס, אך אנחנו לא נסכים ל'מדינת עזה'. אנחנו רוצים ממשלה אחת, חוק אחד, וללא מיליציות שונות ברצועה".

אבו-מאזן הוסיף כי לחמאס אין שום נכונות להגיע לפיוס עם הרשות, וטען כי "יש גורמים שמעודדים אותו לא להגיע לפיוס".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד