י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יורה לכל הכיוונים

פרקליט המשפחה: "שרה נתניהו חיה נרדפת"

יוסי כהן, עורך הדין, חבר המשפחה ואיש הסוד של משפחת נתניהו מדבר ובראיון חריף הוא תוקף את המשטרה, השופטים ואפילו את עדי המדינה

פרקליט המשפחה: "שרה נתניהו חיה נרדפת"
עורך הדין יוסי כהן צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

הפרקליט יוסי כהן מלווה את משפחת נתניהו בשנים האחרונות ובשל העובדה כי בני המשפחה, ובניהם הגברת נתניהו ושני בניה, נתבעים פעם אחר פעם, ידיו של הפרקליט עמוסות בעבודה. בראיון שהעניק לעיתון 'הפרקליטים' ושפורסם השבוע באתר 'מעריב' מספר העורך דין ואיש הסוד על העבודה לצד בני המשפחה המוכרת ותוקף את המשטרה, השופטים ועדי המדינה.

"שרה נתניהו היא כמו חיה נרדפת, אנשים עושים סיבוב על ביבי", אמר עורך הדין כהן בהתייחס לתביעות ולאישומים נגד רעיית ראש הממשלה כי "במקום לטפל במקרים חמורים, המשטרה מטפלת במקרים הפופוליסטיים. ידה של המשטרה קלה על ההדק, השופטים מכריעים באופן סותר".

עורך הדין כהן מבהיר בראיון כי הוא מקבל משכורת מלאה ממשפחת נתניהו ואין אמת בטענות שהוא עובד בהתנדבות "משפחת נתניהו משלמת לי כדת וכדין וכל האגדות האלה באמת לא קיימות", הבטיח.

כהן תקף את עדי המדינה בפרשות נתניהו השונות ואמר כי מדובר באנשים שמנצלים הזדמנויות וכי הוא, כעורך דין, היה מעדיף ליפול על חרבו, כלשונו, ולא להפוך לעד מדינה נגד לקוח שלו. "אנשים לכל אורך ההיסטוריה של ביבי מנצלים אותו וכשמגיעים אליו, עושה עליו סיבוב. מי דיבר עליהם עד שהגיעו אליו? ברגע שהגיעו, פתאום יש להם את ההזדמנות".

כזכור, בעבר הגדיר עורך הדין כהן את שרה נתניהו כ"אישה נפלאה" וזו אינה הפעם הראשונה שהוא תוקף בחריפות את המתלוננים נגד שרה נתניהו ובעבר אף כינה אותם בראיון "ממורמרים".

עו"ד יוסי כהן שרה נתניהו אשת ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד