ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מנהל מרחב מודיעין עילית במכבי קיים פגישה מקצועית עם מנהלי 'בית חם' וסיכם על העמקת שיתוף הפעולה

מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק: "שיתוף הפעולה בין בית חם למכבי מביא תועלת רבה למבוטחים. אנו רואים חשיבות רבה לעזור ולסייע למבוטחי מכבי שרותי בריאות. אני מבקש גם לאחל הצלחה רבה למנהל המרחב החדש"

מנהל מרחב מודיעין עילית במכבי קיים פגישה מקצועית עם מנהלי 'בית חם' וסיכם על העמקת שיתוף הפעולה
צילום: יחץ

עם כניסתו של אלון שוורין לתפקידו במכבי כמנהל המרחב במודיעין עילית הוא קיים ישיבת עבודה עם מנהלי עמותת 'בית חם' ומנהלי מערך בריאות הנפש של מכבי מחוז ירושלים והשפלה .
הפגישה התקיימה במרפאת בית חם במודיעין עלית שהינה אחת מתוך 7 מרפאות הפרוסות בריכוזים החרדים ברחבי הארץ ומעניקות את השירותים השונים בתחום בריאות הנפש.

בפגישה השתתפו מטעם 'בית חם' הרב אריה מונק מנכ"ל 'בית חם', מנהל המרפאות מנחם ברקוביץ , הפסיכולוג אבי קנאי – מנהל המקצועי של המרפאות המקצועי. מטעם מכבי שירותי בריאות נכחו מנהל המחוז אלון שוורין הגב' ציפי רולניק אחראית על הפסיכולוגים במרחב, הפסיכיאטר המחוזי ד"ר טל ויצמן, הרב נחמן ניימן מנהל קשרי לקוחות מודיעין עלית והאזור.

מנכ"ל 'בית חם' הרב אריה מונק סקר בפני הנוכחים את פעילות העמותה על כלל המחלקות ובהם שיקום תעסוקתי, מרכז שילובים, מרכז ראשית, מרכז בנפשנו, מרכז בליבנו וקו הייעוץ 9518*.

מנחם ברקוביץ, מנהל המרפאות סקר את פעילות מרפאות בריאות הנפש של 'בית חם' ועמד בדבריו על שיתוף הפעולה הפורה עם מכבי שרותי בריאות.

במהלך הפגישה הועלו מגוון נושאים מקצועיים וסוכם על העמקת שיתופי הפעולה בין מכבי לבין בית חם, לתועלת קהל המבוטחים.

הרב נחמן ניימן מנהל קשרי הלקוחות במכבי ציין את הקשר הטוב עם עמותת בית חם ועם רבני הקהילות השונות כמו גם הגורמים הקהילתיים - דבר שמנגיש את הטיפול בחולים ובני משפחותיהם.

מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק: "שיתוף הפעולה בין בית חם למכבי מביא תועלת רבה למבוטחים. אנו רואים חשיבות רבה לעזור ולסייע למבוטחי מכבי שרותי בריאות. אני מבקש גם לאחל הצלחה רבה למנהל המרחב החדש".

בית חם שהוקם על ידי הרב שמואל מונק לפני כארבעים שנה והיה הראשון שפעל בתחום בציבור החרדי ומאגד בתוכו את כלל שירותי בריאות הנפש באמצעות רשת מרפאות בפריסה ארצית בהם ניתנים מגוון שירותי בריאות הנפש על ידי פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומגוון מטפלים בשיטות מגוונות. המטופלים כולם זוכים לטיפול מקצועי ודיסקרטי המותאם מגזרי.

בנוסף לכך מפעיל בית חם מערך שיקום רחב כאשר בסניפי מערך השיקום של בית חם מטופלים מידי יום כ-1200 משוקמים שזוכים לליווי לשיקום במערך התעסוקה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד