ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"ירדו לי דמעות" > במהלך חופשה בטאבה

טרגדיה קשה: דתי לקה בלבו מול ילדיו ונפטר

במהלך חופשה משפחתית בטאבה, לקה בלבו גבר דתי כבן ארבעים מול ילדיו, התעלף ואז הלך לעולמו • משי זהב: "ירדו לי דמעות כשדיברתי עם בני המשפחה, הם היו בהלם" • האשמה: "הטיפול הלקוי של המצרים - גרם למוות"

טרגדיה קשה: דתי לקה בלבו מול ילדיו ונפטר
מעבר טאבה צילום: Nati Shohat/Flash90

טרגדיה קשה: אדם דתי לקה בהתקף לב בזמן שהיה בחופשה בטאבה יחד עם בני משפחתו. כוחות הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו לאחר שהוא לא שרד.

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א, התייחס למקרה הקשה ואמר כי "מדובר במספר משפחות שנסעו לנפוש בטאבה סמוך לגבול עם ישראל", לדבריו, "היום בשעות הבוקר גבר כבן 40 אבא לילדים הרגיש חולשה והתעלף מול בני משפחתו, אמבולנס שהוזעק למקום פינה אותו למוקד רפואי סמוך למלונות אך לצערי תוך זמן קצר נקבע מותו במקום".

עוד מסר כי "מיד עם קבלת הדיווח פעל ארגון זק"א בשיתוף משרד החוץ להעברת הגופה לארץ ואכן בשעות אלו מועברת הגופה דרך מעבר טאבה לקבורה בישראל".

משי זהב הוסיף: "ירדו לי דמעות כשדיברתי עם בני המשפחה, הם היו בהלם, לטענתם האבא היה בריא ופתאום הוא קיבל התקף לב. החופשה נהפכה לאבל. אנחנו עם בני המשפחה ועושים כל מה שאפשר לעזור ולסייע".

חיים וינגרטן ראש אגף המבצעים של זק"א אומר ל'בחדרי חרדים' כי "אין ספק שהמנוח נפטר לחינם, בגלל אופן הטיפול הלקוי של המצרים", לדבריו, "אחרי שהתעלף בבית המלון - לקח הרבה זמן עד שהאמבולנס הגיע, פינו לבית החולים, ולא ביצעו בו החייאה, לא טיפלו בו".

וינגרטן מוסיף ל'בחדרי חרדים' כי "רק לפני מספר דקות הודענו לאבי הנפטר את הבשורה המרה. היה חשוב לנו שהוא קודם יעבור את מעבר טאבה ושנבשר לו כשהוא כבר לא יהיה בסיני, חששנו שיקרה לו משהו".

עוד הוא הוסיף, כי "מבחינתנו הצלחנו בכך שהגופה תעבור דרך מעבר טאבה ולא תעבור לקהיר ומשם למצרים, כדי שלא לפגוע בכבוד המת ולזרז את הליך ההלוויה והקבורה".

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד