י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"עסקאות דמה"

שותפה החרדי של איוונקה נתבע במיליונים

שותפה החרדי של איוונקה טראמפ נתבע בעשרות מיליוני דולרים ע"י משרד המשפטים האמריקני • "תכניות להונות את הממשלה הפדרלית במיליוני דולרים, בנוגע לחובות המס על האחוזה של אביו"

שותפה החרדי של איוונקה נתבע במיליונים
pixabay

על פי הדיווח באתר 'פוליטיקו', משרד המשפטים האמריקני תובע את השותף החרדי לשעבר של איוונקה טראמפ על "תכניות להונות את הממשלה הפדרלית במיליוני דולרים, בנוגע לחובות המס על האחוזה של אביו".

התביעה דורשת יותר מ-60 מיליון דולר על התחייבויות מס שלא שולמו, התיק מתנהל במחוז הדרומי של ניו-יורק על ידי עורכי דין של אגף המסים במשרד המשפטים. התביעה היא גם נגד אחותו של שותפה לשעבר של איוונקה טראמפ.

בתביעה נטען כי שני בני המשפחה, יחד עם אביהם ז"ל, עסקו בסדרה של "עסקאות דמה" שנועדו להתחמק מתשלום מס. עוד טוען משרד המשפטים, כי לבני המשפחה היו עשרה תכניות שונות "שנועדו להסתיר את נכסי המשפחה מרשויות המס ומנושים אחרים, כדי להפוך את הנדל"ן כביכול לחדל פירעון", וכך להתחמק מלשלם מס.

בתביעה אמנם לא מוזכר שמה של איוונקה טראמפ, אך החברה שבה הייתה שותפה - מככבת בראש החשדות. אחת החשדות המתוארות בכתב התביעה - העברה לכאורה של 21 מיליון דולרים מהירושה של האב לחשבון אחזקות ללא שום תמורה.

עוד טוענת התביעה כי אביו של הנתבע התחיל את ההונאות ב-2008, כדי שיורשיו יוכלו לרשת את הונו מבלי לשלם את חובות המס שטרם נפרעו, הילדים של המנוח מואשמים כביכול בהמשך ההונאות בשורה של עסקאות מורכבות שנועדו לשמור על הנכסים ללא תשלום חובות.

איוונקה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד