ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עצוב ומזעזע

10 ימים לרצח הרופא • מסתבר: הבנים החשודים "לא היו שפויים"

עשרה ימים חלפו מהירצחו של רופא חרדי והפרטים הולכים ונערמים ככל שעוברים הימים, החשודים במותו הם עדיין שני בניו שנמצאו בדירה סמוכה כשהם ללא רוח חיים | על פי הדיווח, הבנים לא היו בקו השפיות והיו מטופלים בתרופות, משך תקופה ארוכה ואיימו בעבר לבצע וונדליזם

10 ימים לרצח הרופא • מסתבר: הבנים החשודים "לא היו שפויים"
זכוכית צילום: pixabay

פרטים חדשים על אודות רצח הרופא החרדי התפרסמו בסוף השבוע בכלי תקשורת בקליבלנד, מהם עולה, כי שני הבנים החשודים שהם אלו שרצחו את אביהם ולאחר מכן נמצאו ללא רוח חיים בדירה בה התגוררו כתוצאה מחילופי אש עם שוטרים, היו מטופלים בתרופות במשך תקופה ארוכה, על פי הדיווח הם היו ללא עבודה הרבה זמן והיו נתונים לחסדי האב שקנה להם דירה בסמיכות לדירה, בה הוא התגורר בעצמו.

קווין נייטרט, מפקד המשטרה בפרבר של קליבלנד בדרום איוקליד, אמר כי הוא יכול רק לשער מדוע הבנים לכאורה רצחו את אביהם, המפקד הוסיף, כי "אנחנו הולכים להתאמץ מאד כדי לדעת מה בדיוק קרה שם". עוד דווח כי לפני שנתיים אחד האחים איים כי אם לא יקבל כסף, "האח השני יכעס מאד ויתחיל לשרוף חפצים בבית".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לפני כעשרה ימים, רופא חרדי בשם ריצ'ארד ווארן בן ה-59, נמצא ירוי בביתו ללא רוח חיים.

לאחר מספר שעות של חקירה החל קרב יריות בין שני גברים בדירה נוספת שהיתה שייכת לרופא, שני הגברים שנמצאו מתים ביום שבת לפני שבוע, הם בניו של הרופא. זאת לאחר כ-12 שעות של משא ומתן בינם לבין כוח ימ"מ, שניסה לפרוץ אל הבית.

על פי הדיווחים במספר כלי תקשורת בקליבלנד, שוטרים פרצו לבית השני בו נמצאו שני הגברים המתים, ביום שישי בערב שעה 19:00 שעון מקומי. הם עקרו את דלת הכניסה וגילו שתי גופות, שהתבררו מאוחר יותר כבניו של הרופא.

על פי החשד העולה בשלב זה, שני הבנים מארק בן 29 ומיכאל בן 31, רצחו את אביהם ריצ'ארד ווארן, ולאחר מכן בזמן חילופי האש בינם לבין השוטרים, הם נהרגו בעצמם.

עוד דווח, כי הבנים היו מנישואיו הקודמים של האב, ועל פי עדויות השכנים, הם נהגו להתלונן למשטרה על דברים פעוטים, לדוגמה, על שכן שחנה צמוד מדי למדרכה.

הרופא ריצ'ארד ווארן רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד