י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חשש לחייו של חיים שרגא

תיעוד: חיפושים גם במים אחר החרדי הנעדר

נמשכים החיפושים אחר הבחור חיים שרגא בן ה-17 שנעדר מאז צהריי השבת וקיים חשש לחייו | מתנדב מהשטח: "הוא הלך עם חברים והחליט שהוא מכיר דרך קיצור וחזר לבדו" | תיעוד מהשטח

  • ח' אלול התשע"ח
תיעוד: חיפושים גם במים אחר החרדי הנעדר
חיפושים אחר נעדר צילום: באדיבות המצלם

החיפושים הנרחבים אחר צעיר חרדי שנעלם נמשכים אל תוך הלילה, אתר לייקווד סקופ מדווח כי השיטור הימי התבקש להכנס למעגל החיפושים, תמונת הנעדר מופצת בכל מקום אפשרי באזור בו הוא נעלם, המשטרה וארגון השומרים וארגונים נוספים מבקשים מכל אחד באזור, יהודים כגויים שיפקחו עין.

החיפושים הם אחר צעיר חרדי בן 17 שנעלם בלייקווד באזור Shenandoah ,County Park, לייקווד, ניו ג'רזי. שמו של הצעיר הוא חיים שרגא, המכונה 'שרגי סקוט'.

תיאורו של הבחור הופץ בכל הריכוזים היהודיים, חשש גדול לגביו מאחר והוא חולה בסוכרת ומטופל בתרופות.

שמו לתפילה, חיים שרגא בן שולמית.

אחד המתנדבים שנמצא בשטח, מספר ל'בחדרי חרדים', "אנחנו נמצאים פה כבר שעות, המשטרה לא נותנת לצאת לחפש אותו לבד, רק בקבוצות, כשמגיעים כמה אנשים אז מארגנים קבוצה, זה יער פה, אי אפשר ללכת פה לבד, יחפשו אותו כל הלילה".

"הבחור נעלם מהשעה 2 בצהרים ביום שבת, הוא הלך עם כמה חברים להליכה, והוא החליט שהוא מכיר דרך קיצור וחזר לבדו, החברים הגיעו הביתה וגילו שהוא לא הגיע, זה מה שסיפרו כאן בקהילה, אבל עדיין הדברים לא ממש ברורים, אנחנו כאן הולכים לחפש אותו כל הלילה".

הדיווח מהשעה האחרונה הוא שהמסוק המשטרתי הפסיק את החיפושים, אך המתנדבים הרגליים ממשיכים לחפש בכל מקום אפשרי.

נעדר לייקווד חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד