י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

5 כללי אצבע לבחירת חברה לניהול הפעילות הדיגיטלית של העסק

בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, ניהול נכון של הפעילות הדיגיטלית שלכם הוא ההבדל בין עסק בינוני לבין עסק מצליח

5 כללי אצבע לבחירת חברה לניהול הפעילות הדיגיטלית של העסק
צילום: ברק רום

העובדה שכל הלקוחות נמצאים ברשת וחשופים למגוון של מסרים שיווקיים בכל שנייה, הופכת את הבחירה בחברת שיווק דיגיטלי נכונה לעניין חשוב מאי פעם. אז איך תבחרו נכון בחברה הנכונה? הנה חמישה כללי אצבע שיעזרו לכם בהחלטה.

העדיפו חברה עם מוניטין של שנים

מומלץ להעדיף חברה אשר קיימת שנים ארוכות ולא בחברה שנוסדה זה עתה. החשיבות של בחירה בחברה אשר מחזיקה ברשימת לקוחות רצינית ובקשרים אמיתיים בענף, היא עצומה..לכן, כדאי להעדיף חברה בעלת ניסיון בקידום אתרים וניו מדיה, ולתת ללקוחות אחרים להתגלח על חשבון השחקנים החדשים בענף.

טיפ: רשימת הלקוחות היא פרמטר שאסור לזלזל בו, אך אסור לשכוח גם את התוצאות הסופיות.

בדקו את היחס האישי ואת רמת המקצועיות

מעבר לעובדה שאף לקוח לא אוהב שמתייחסים אליו כאל מספר, היחס האישי עשוי לרמוז משהו על רמת המקצועיות של החברה. לכן, מעבר לפגישת ההיכרות, חשוב שתוודאו מראש את יחסי העבודה. מומלץ לבחור בחברה אשר תספק לכם דוחות קבועים אודות כל אספקט של העבודה: מיקום האתר ביחס לכל מילת חיפוש, מספר המעורבים בכל קמפיין ויראלי והמחירים שאתם משלמים עבור כל הקלקה בקמפיין ממומן.

טיפ: בדקו את רמת הבהירות של הדוחות – ובחרו בחברה שמספקת שקיפות מלאה.

שימו לב למידת ההתאמה של החברה אליכם   

אחד העקרונות המובילים בבחירה של חברה לניהול הפעילות הדיגיטלית שלכם, טמון ביכולתה להתאים עצמה לצרכים שלכם. העניין נובע מכך שלכל עסק יש תקציב וצרכים שונים ולכן חשוב שיתפרו את החליפה הדיגיטלית למידותיכם. כך, לא תיכנסו להוצאות מיותרות ותקבלו מעטפת דיגיטלית שמותאמת לדרישות הייחודיות של הענף שלכם.

טיפ: חברה בעלת ניסיון בקידום אתרים תאפשר לכם לבדוק מהו האפיק הטוב ביותר בעבורכם. בלא מעט ענפים, קידום אורגני הוא הפתרון המשתלם והנכון ביותר לעסק.

תנו יתרון לחברות שמתמחות במהלכי 360

מכיוון שהנוכחות שלכם ברשת האינטרנט מחייבת הכרה של מגוון רחב של זירות, מומלץ לבחור בחברה שתספק לכם את כל המוצרים שאתם צריכים במקום אחד. העדיפו חברה אשר מאפשרת לכם לבנות את האתר שלכם על פי הדרישות של גוגל, מעניקה ייעוץ לפרסום ממומן ואורגני ומשלבת בין יח"צ דיגיטלי לפרסום מבוסס תוצאות. אחרי הכל, מגיע לכם ליהנות מוואן סטופ שופ.

טיפ: אל תבחרו בחברה שמתמחה רק באספקט אחד של הניהול הדיגיטלי. מכיוון שהמוצר שלכם נמצא בכל הזירות, הוא צריך להיות מטופל במקום אחד.

בצעו סקירה של אתר האינטרנט של החברה

שמרנו את הדבר הכי בסיסי לסוף. חברה איכותית צריכה להתגאות באתר שמשקף את היכולות שלה ולהיות קלה למציאה וליצירת קשר. שימו לב לרמת חווית המשתמש שהחברה מציעה למבקרים, לסוג ההתנהלות שלה ברשתות החברתיות ולאיכות המידע שאותו היא מפרסמת. בשורה התחתונה, אם אתם מתכוונים לשים את הנכסים הדיגיטליים שלכם בידיים של זרים, עדיף לשים אותם בידיים של הטובים ביותר.

טיפ: גלשו לאתר, לדף הפייסבוק ולעמוד האינסטגרם של החברה בטרם תחליטו אם להעביר אליה את חשבון הפרסום שלכם.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד