י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא רק נגד ליברמן

השר בנט מרחיב את ההתקפות: "גם לראש הממשלה יש אחריות"

אווירת בחירות? לאחר שהוא מרבה לתקוף בימים האחרונים את שר הביטחון, בנט מרחיב את ההתקפה אל עבר ראש הממשלה ושאר חבריו לממשלה - החברים בקבינט המדיני הביטחוני | בראיון הבוקר הסביר מדוע הוא מתמקד בליברמן: "הוא האחראי על הביטחון לכן אני פונה אליו"

השר בנט מרחיב את ההתקפות: "גם לראש הממשלה יש אחריות"
יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הקבינט השר נפתלי בנט ממשיך גם הבוקר (שני), לתקוף את הממשלה בה הוא חבר, על רקע הצעדים והמחוות לטובת חמאס, "עד לרגע זה כשאני שואל אומרים לי שאין הסכם עם החמאס. ממה שאני מבין יש עדיין ניסיונות להגיע למתווה, מקווה שנוכל לייצר אלטרנטיבה", כך בנט בראיון לאפי טריגר בגל"צ.

המגיש תהה ושאל את בנט, מדוע הוא ממקד את מרבית הביקורת בשר הביטחון אביגדור ליברמן, וזה השיב: "גם לראש הממשלה יש אחריות; גם לכל חברי הקבינט המדיני-ביטחוני. שר הביטחון הוא האחראי על הביטחון לכן אני פונה אליו".

חרף ההתקפות והביקורת שהוא מפנה בשבועיים האחרונים כמעט מידי יום ביומו, הוא אינו זוכה למענה ממפלגת השלטון - הליכוד, שבעבר לא פיספסה הזדמנות לעקוץ את בנט בחזרה.

לעומתם, השר ליברמן וחברי סיעת 'ישראל ביתנו', לא מפספסים כמעט הזדמנות להשיב מלחמה שערה.

רק אתמול (ראשון) תקף השר בנט ואמר, "לפני כמאה שנה החלה לשגשג המאפיה האיטלקית בארה"ב. במאפיה פיתחו שיטה: מתלבשים על בית עסק, מתחילים לחבל בעסק, לשרוף אותו, לאיים על עובדיו, ואז מגיעים ומציעים לבעל העסק "הגנה" תמורת תשלום. קוראים לזה דמי פרוטקשן".

והנמשל, "זה בדיוק מה שחמאס מנסה לעשות כרגע לישראל", אמר בנט והסביר, "במשך 140 יום חמאס שורף לנו את שדותינו ואת ישוביינו, יורה עלינו מאות רקטות, צולף בחיילנו ואומר לנו: "נפסיק את הטרור אם תעמדו בדרישות שלנו".

"מי שנכנע לפרוטקשן, יביא עלינו מלחמה. אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס. להיפך: חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל. חמאס חייב לפחד לפגוע בנו, לא להרוויח מזה. לא כל פגיעה בחמאס מחייבת כניסה קרקעית לעזה. אני מתנגד בשלב הזה לכניסה כזו".

לסיום, אמר בנט, "ישראל חזקה מאויביה ואין לי ספק שבידינו להשיב את הביטחון לתושבי הדרום".

נפתלי בנט אביגדור ליברמן בנימין נתניהו חמאס פרוטקשן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד