י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הסערה התורנית

קורבין נפגש עם אחראי לרצח כמאה ישראלים

השערוריות סביב מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית נמשכות, בשעות האחרונות נחשף כי קורבין נפגש עם בכיר מנהיגי החמאס שהיה אחראי להירצחם של כמאה ישראליים בתקופת פיגועי ההתאבדות | דוברו: "לג'רמי יש סולידריות ארוכה ועקרונית עם העם הפלסטיני"

קורבין נפגש עם אחראי לרצח כמאה ישראלים
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס

מנהיג מפלגת הליייבור הבריטית ג'רמי קורבין השתתף בכנס עם מנהיג חמאס שאחראי לפיגועים עם יותר מ-100 הרוגים, כך מדווח ה'דיילי טלגרף' הבריטי בפרסום ראשון.

ג'רמי קורבין מפחיד מאד את היהודים בבריטניה, הוא וכמה מחברי הפרלמנט בהווה ולשעבר, כולל חברי מועצות מקומיות ועיריות, לא מפסיקים לספק ביטויים אנטישמיים קשים ומפחידים, בשבועות האחרונים 'נפלטו' לכמה מהם ביטויים שלא היו מביישים את היטלר ושאר כנופיית שונאי ישראל לדורותיהם.

בעוד היהודים חוששים בבריטניה, קורבין ממשיך לתת מתנות למתנגדים שלו כשכל שבוע הוא מעורב בסקנדל חדש, לפני מספר ימים התברר שהוא השתתף בטקס למחבלים של אולימפיאדת מינכן בו נרצחו 11 ספורטאים ישראלים, הוא הניח זר פרחים על קברם. כשנשאל על כך הוא ענה "הייתי שם אבל לא הייתי מעורב, הנחתי זר לאזרחים שנהרגו על ידי המוסד וחיל האוויר הישראלי".

אתמול מפרסם הטלגרף הבריטי, שקורבין האנטישמי נפגש מנהיגי חמאס ביניהם חוסאם בדראן, שהיה במשך מספר שנים מפקד הזרוע הצבאית של החמאס בשומרון, והיה מעורב בתכנונם של פיגועי התאבדות שבהם נרצחו כמאה ישראלים, הוא נלכד על ידי ישראל בשנת 2002 ונדון ל-17 שנות מאסר, אך שוחרר בשנת 2011, במסגרת ההסכם לשחרור גלעד שליט.

הוא הצטרף ב-2012 לכנס עם חאלד משעל, המנהיג המדיני לשעבר של חמאס, הנמצא ברשימת מסורבי כניסה לבריטניה, וד"ר עבדול עזיז עומר, שקיבל שבעה מאסרי עולם על חלקו בהכנת חגורות נפץ, שני המחבלים שוחררו שנה קודם לכן בעסקת שליט.

ה"דיילי טלגרף" פרסם, כי בוועידה בה ישב קורבין, אמר חוסאם בדראן, כי "השיבה הביתה תהיה רק באמצעות התנגדות צבאית, ולא שום דבר אחר".

שלושה ימים אחרי הוועידה, כתב קורבין בטורו השבועי ב"מרנינג סטאר", שהוא הקשיב לנאומים של אנשים ששוחררו "בתמורה לחייל הישראלי גלעד שליט", והוסיף כי "תרומתם היתה מרתקת ומחשמלת".

הוא גם אישר בראיון לערוץ החדשות של העיתונות האיראנית, Press TV, כי הוא פגש את עומר בכנס ואמר: "פגשתי רבים מהאחים כאן", כשהוא מכנה את ראשי החמאס אחים.

דוברו של קורבין הגיב על הפרסום: "לג'רמי יש סולידריות ארוכה ועקרונית עם העם הפלסטיני, הוא מעורב בסכסוך ותומך בשלום ובצדק במזרח התיכון, זה הדבר הנכון לעשות".

גרמי קורבין חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד