י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרסום ראשון

החסידויות סיכמו: נרוץ במשותף בכל הארץ

בישיבת ועדת השמונה של 'אגודת ישראל' שנערכה היום, סוכם כי בשונה מהבחירות המוניציפליות הקודמות, יתקיים הפעם תיאום מלא באשר לראשי העיר והרשימות שיתמודדו מטעם או יזכו לתמיכת הסיעה

החסידויות סיכמו: נרוץ במשותף בכל הארץ

פרסום ראשון: בתום ישיבה היערכות ראשונה היום (שני) של ועדת השמונה של 'אגודת ישראל' לקראת הבחירות המוניציפליות, התקבלה שם החלטה על אחדות מקיר לקיר ברשימות הסיעות השונות המרכיבות את 'אגודה' בכל רחבי הארץ.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתום הישיבה, שארכה כשעתיים, הוחלט שאגודת ישראל תלך בכל מקום באחדות, כאשר הסיעות יבחרו כולן באותו ראש עיר. בישיבה קבעו חברי וועדת השמונה כי: "לא יהיה פילוגים בתוך אגודת ישראל".

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בישיבה הוחלט שהרכב הרשימה בירושלים ייקבע ע"י צוות מיוחד שהוקם, ויבדוק את שווי הכוחות, כאשר מסתמן שנציג אחד יאלץ לעזוב את תפקידו בעקבות חלוקה שוויונית עם 'דגל התורה'.

באשר לאשדוד הוחלט, כפי שנודע ל'בחדרי', כי ועדת הרבנים שהוקמה שם לאחרונה, היא שתקבע את הרכב הרשימה למועצה. הצדדים העלו שתי אפשרויות במי לתמוך במרוץ לראשות העיר - או שראש העיר המכהן, יחיאל לסרי, או במועמדת נגדו, הלן גלבר.

במהלך הפגישה העלו נציגי בעלזא, כך נודע ל'בחדרי', טענות על התנהלות ראש העיר חיפה, יונה יהב, נגדם, כולל עתירה שהגישה העירייה נגדם. בסיום הדיון הוחלט על פגישה של נציגי בעלזא עם יהב, בה יועלו הטענות וימצא פתרון מוסכם.

בנוסף, הוחלט כי לאחר שהתמודדו בנפרד בבחירות הקודמות בבית שמש, סיעת 'כוח' של 'שלומי אמונים' תתאחד חזרה עם 'אגודת ישראל', כשהן מתחלקות לפי מפתח של שני נציגים ל'שלומי אמונים', לצד שני הנציגים המכהנים מטעם גור ובעלזא.

ערים נוספות נותרו פתוחות לדיון, כאשר ל'בחדרי' נודע כי לצורך קבעו חברי וועדת השמונה שהפורום יתכנס שוב בשבוע הבא כדי לסגור את הסוגיות שטרם הוכרעו.

ועדת השמונה אגודת ישראל שלומי אמונים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד