י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נמלטה למאה שערים

האם חטפה את בתה ממשרד הרווחה ונלכדה

אם חטפה את בתה בת השנתיים מרשויות הרווחה, תוך כדי שהיא נאבקת עם עובדת הרווחה • הדיווח הועבר למשטרה וזו פתחה בסריקות שבסופו של דבר הובילו ללכידתה

האם חטפה את בתה ממשרד הרווחה ונלכדה
שוטרים מבצעים מעצר צילום: דוברות המשטרה

ילדה להורים גרושים, השוהה בבית אומנה - שם היא מתגוררת - נחטפה היום על ידי אמה: הבוקר (שני), במסגרת הסדרי ראייה, הגיעה האם למרכז של רשות הרווחה במבשרת ציון, ובסיום הביקור, בסמוך לשעה 16:00, עזבה את המקום יחד עם בתה בת השנתיים - תוך שהיא נאבקת עם עובדת הרווחה.

האב, שנכח במקום, ראה את גרושתו, לה רקע פסיכיאטרי, כשהיא עוזבת את המקום עם בתו. דיווח הועבר מיד למשטרה שפתחה בסריקות. למקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים, והאירוע מראשיתו הוגדר במשטרת ישראל כאירוע חריג ובו חשש לפעוטה.

האם, שחששה כי יעקבו אחריה באמצעות הטלפון הנייד שלה, השאירה את המכשיר מתוך כוונה להקשות על איתורה. אולם במשטרת ירושלים השתמשו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בסיוע מסוק משטרתי, הוזעקה יחידת המו"מ ויחידות נוספות, שהביאו להתקדמות מהירה בתחקור מסלול ההמלטות של האם.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', כי האם שהבינה כי המשטרה בעקבותיה ותוך זמן קצר תיעצר, הגיעה לשכונת מאה שערים בירושלים שם מתגורר האב, והפקידה את בתה בבית אחד השכנים.

דקות בודדות לאחר הגעת האם עם בתה, כוחות משטרה שהיו בעקבותיה עוד קודם לכן, הגיעו לדירה ועצרו את האם בחשד להפרת צו.

חטיפת אדם רווחה מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד