ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הצצה נדירה

כמה שעות ביבי ישן ומהו המאכל האהוב עליו?

נתניהו ענה לגולשים ברשתות החברתיות, בין היתר השיב לשאלות גולשים על באשר לשעות שינה שלו והמאכל האהוב עליו • לגולש ששאל על המצב הביטחוני בדרום, השיב נתיהו: "אנחנו שומרים על עצמנו בכוחות עצמינו - וזה כל ההבדל בגורל עמנו"

כמה שעות ביבי ישן ומהו המאכל האהוב עליו?
מארק ישראל סלאם, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממעט להתראיין לתקשורת, בפרט בתקופה האחרונה. מי שעוקב אחריו יודע כי הוא אף מכנה את ערוצי התקשורת בכינויי גנאי שונים. יש הטוענים בהשראת החבר מארה"ב, דנאלד טראמפ.

אלא, שבאופן נדיר ענה אתמול (שני) ראש הממשלה לשאלות גולשים בפייסבוק האישי שלו. על אף שנשאל שאלות פרטיות, נתניהו השיב בצורה הוגנת.

אחד הגולשים שאל את ראש הממשלה על שעות השינה שלו: "בדרך כלל אני ישן 7 שעות ולפעמים בכלל לא, כשהטלפון האדום מצלצל" ענה נתניהו, תוך שהוסיף כי הוא "משלים שעות בשבתות או כשהטלפון האדום לא מלצל".

גולש אחר שאל את נתניהו מהו המאכל האהוב עליו. נתניהו הפתיע כשהשיב כי הוא אוהב "פסטה ודגים", תוך שהוא מצרף תיעוד של ארוחת ערב חגיגית עם נשיא יפן במעון ראה"מ בבלפור.

ראש הממשלה נתניהו עם מקבילו היפני. צילום: ארכיון בחדרי

בנוסף, נשאל ראש הממשלה גם על המצב הביטחוני בדרום ובצפון ואמר: "אנחנו שומרים על עצמנו בכוחות עצמינו - וזה כל ההבדל בגורל עמנו". על המצב בצפון נשיבנתניהו: "אנחנו מטפלים בזה כל הזמן".

גולש אחר שאל את נתניהו האם לקנות בית בשומרון או לחשוש מפינוי בעתיד? נתניהו השיב לו בזה הלשון: "משתדל לא לתת טיפים לקנייה, אבל מבטיח לך שלא מפנים ישובים בארץ ישראל".

חמשת השאלות הלא מהותיות שנבחרו בקפידה מביאים הצצה נדירה לחיי היום-יום של ראש הממשלה, או אם תרצו - עוד הוכחה כי ראש הממשלה בדרך לבחירות.

נתניהו שינה אוכל ראש ממשלת יפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד