ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

משה ליאון חושף: שם הרשימה 'ירושלים שלנו'

סיעתו המתגבשת בימים אלו של המועמד לראשות העיר,משה ליאון, הולכת ומתמלאת. אחרי שלפני שבועיים התבשרנו כי במקום הרביעי יוצב יואל בורשטיין, נציג הקהילה הצרפתית בירושלים, היום אנו מתבשרים כי במקום השלישי, ששוריין לאישה מראש, תוצב קרן שירוני משכונת הר חומה, יו"ר ועד העובדים במשרד לשירותי דת. שירוני מיועדת להיות נציגת קולות הנשים בעיר

משה ליאון חושף: שם הרשימה 'ירושלים שלנו'

סיעתו המתגבשת בימים אלו של המועמד לראשות העיר,משה ליאון, הולכת ומתמלאת. אחרי שלפני שבועיים התבשרנו כי במקום הרביעי יוצב יואל בורשטיין, נציג הקהילה הצרפתית בירושלים, היום אנו מתבשרים כי במקום השלישי, ששוריין לאישה מראש, תוצב קרן שירוני משכונת הר חומה, יו"ר ועד העובדים במשרד לשירותי דת. שירוני מיועדת להיות נציגת קולות הנשים בעיר.

ליאון: "אני מברך על הצטרפותה של קרן לסיעה המנצחת, קרן תביא פן נשי ופלורליסטי והיא מייצגת מגזר רחב וחשוב בעיר". שירוני: "אני מודה למשה ליאון על ההזדמנות והאמון שנתן בי. אני חורטת על דגלי את קידום מעמד האישה בעיר וכמובן את צרכי העובדות והעובדים".

אז נתחיל בהתחלה, בעוד קצת יותר מחודשיים ילכו תושבי ירושלים לבחור ראש עיר חדש אך ההצבעה בפתק הלבן (הרשימה) תשפיע לא פחות מההצבעה בפתק הצהוב (ראש העיר). סיעתו של ליאון תיקרא מהיום באופן רשמי 'ירושלים שלנו' בראשות משה ליאון והיא צפויה לכלול בין 8 ל- 10 מועמדים.

שם הרשימה, 'ירושלים שלנו' מייצג את האופן בו רואה משה ליאון את כהונתו כראש עיר ואת תפקידו המיועד כראש עיר – ראש העיר של כולם. ירושלים בכהונתו של משה ליאון תהא ירושלים של כלל תושביה מתוך מחשבה להחזיר את התושב למרכז, ללא הבדל דת, צבע או מין.

עד כה חשף ליאון שלושה חברים. הראשון, שיוצב במקום השני ועתיד להיות סגן ראש העיר הוא עופר איובי, יו"ר מנהל קהילתי גילה בשש השנים האחרונות. איובי הוא חבר ליכוד מוכר, מוערך ואוהב מאוד בעיר ובתנועת הליכוד, האיש שהפך את גילה לסביון של ירושלים. החבר השני שנחשף לפני קצת יותר משבוע, יוצב במקום הרביעי ועתיד להחזיק את תיק הקליטה בעירייה הוא עו"ד יואל בורשטיין ממנהיגי הקהילה הצרפתית בעיר.

היום אנו מתבשרים שבמקום השלישי, ששוריין מראש לדמות נשית תוצב קרן שירוני. שירוני פעילה חברתית בולטת למען נשים ואימהות, יו"ר ועד העובדים במשרד לשירותי דת בשנתיים האחרונות ופעילה בולטת בהסתדרות העובדים הירושלמית. שירוני, ירושלמית דור שלישי, בת 40, אמא לשני ילדים המתגוררת בשכונת הר חומה שבעיר.

גורם בכיר בהסתדרות העובדים מספר כי "שירוני היא בולדוזר של עשייה, אין דבר הנקרא לפתח דלתה שאותה היא לא פתרה". "התמודדותה של שירוני הוא פרס לתושבי ירושלים ולאימהות הירושלמיות, עובדי המדינה ככל הנראה יחלקו אותה מעוד חודשיים עם תושבי ירושלים". הוסיף הגורם הבכיר.

ליאון: אני מברך את קרן על הצטרפותה לרשימת 'ירושלים שלנו' שתצעיד את ירושלים בגאון לפסגות אליה ראויה בירת ישראל. כל חברי רשימת ' ירושלים שלנו' נבחרו ועוד ייבחרו מתוך מחשבה ליצור גיוון ייצוגי לכל אוכלוסיות העיר בחמש השנים הבאות עלינו לטובה. קרן שבאה מתוך הסתדרות העובדים ומכירה את צורכי העובדות והעובדים בעיר היא חלק משמעותי וחשוב בפאזל.

דני בונפיל: אני מברך את קרן שירוני על הצטרפותה לרשימתו של משה ליאון, אני בטוח שקרן תייצג נאמנה את ציבור הנשים ואת ציבור העובדים במועצת העיר, קרן היא פייטרית ואני סמוך ובטוח שרשימתו של משה ליאון התברכה בתוספת חשובה.

שירוני: "אני מודה למשה ליאון על ההזדמנות והאמון בי. אני חורטת על דגלי את קידום מעמד האישה בעיר וכמובן את צרכי העובדים והעובדות. אני מגיעה למועצת העיר על מנת לקדם ולהשפיע על נשות העיר והעובדים הירושלמים ובטוחה שתחת משה ליאון ירושלים תעבור מהפכה ותהפוך להיות העיר המובילה בישראל".

משה ליאון ראשות עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד