י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יוצא דופן

הילד החרדי הדיח את מפקד התחנה וישב על כסאו

מחווה יוצא דופן מטעם משטרת ישראל, ילד בן שבע שכל כך אוהב להסתלבט על חבריו בשכונה, זכה והגשים חלום כשישב על כסאו של מפקד תחנה לכמה דקות וטעם מחייו האמתיים של איש אכיפת החוק • צפו

הילד החרדי הדיח את מפקד התחנה וישב על כסאו
דוב בן השבע בתחנת המשטרה צילום: דוברות המשטרה

דוב, רק בן שבע, אבל מבחינתו - הוא כבר שוטר וותיק. לאחר שעות הלימודים, הוא לובש את מדי השוטר מתחפושת חג הפורים, שם על האפוד תג שהכינה אמו, והוא מחלק דו"חות ברחבי השכונה בה הוא מתגורר.

שלשום (שני) הילד - הגשים את חלום הילדות שלו. דוב הגיע לתחנת המשטרה במגדל העמק, שם קיבל את פניו מפקד התחנה סגן ניצב אייל קהתי, שעזב את כסאו וכיבד את דוב הקטן להרגיש מפקד ליום אחד.

"לפני תקופה קצרה, בני משפחתו פנו במכתב לתחנה וסיפרו על דוב החמוד שרוצה להגשים חלום, להיות שוטר אמיתי" סיפר ל'בחדרי חרדים' מפקד התחנה סנ"צ אייל קהתי. "הם סיפרו כי הוא לובש מדי שוטר ואף מחלק דו"חות משל עצמו. היות ולא הייתי בארץ, ביקשתי לדחות את בקשתו עד שאשוב".

דוב תלמיד כיתה א', הגיע לתחנת המשטרה במגדל העמק, עשה סיור בניידת משטרה, דיבר במכשיר הקשר ואף כרז ברמקול. בהמשך, ישב ביומן התחנה, וזמן קצר לאחר מכן 'הדיח' את מפקד התחנה לזמן מה וישב במקומו. "זה בעייתי, אבל בשביל הדבר הזה שמחתי" אמר סנ"צ קהתי ל'בחדרי', בהתייחס ל'הדחה'.

לדברי קהתי, המטרה היא קודם כל להגשים לילד את החלום. להרגיש מה זה לשבת על כיסא מפקד, לנסוע בניידת וכו'. בנוסף, "חשוב לנו להראות, דרך הילד הזה, שהמשטרה היא שירותית, למען האזרחים, בכל גיל - ולא רק האיום הקבוע של האמא 'אם לא תאכל יבוא שוטר'".

בסיום הביקור, דוב איים על הקצין, "הוא אמר לי שייתן לי דו"ח אם אני לא אסע כמו שצריך, דובי הפחיד אותי. אני נזהר תמיד, אבל עכשיו שבעתיים".

בני המשפחה הודו למשטרה על קבלת הפנים החמה של כל אנשי התחנה. "היה מאוד יפה לראות שהשוטרים, כולל כולם, בראשות מפקד התחנה, פינו הרבה מזמנם כדי לשמח ילד" אמרה אמו ל'בחדרי'.

אמו הוסיפה, "האמת, כמו שדוב אמר לשוטרים, התפילה שלנו היא ליום שהָשִׁיבָה שׁוֹפְטֵינוּ כְּבָרִאשׁוֹנָה וְיוֹעֲצֵינוּ כְּבַתְּחִלָּה. תחנת המשטרה, כך הסביר דוב לשוטרים, תתייתר ותהפך לתחנת ייעוץ".

משטרת ישראל מגדל העמק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד