ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בציוץ בטוויטר:

כשטראמפ הודה למחוקק החרדי מהאופוזיציה

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, פרסם ציוץ שבו הוא מודה לחבר בית המחוקקים החרדי מהמפלגה הדמוקרטית על חלקו בגירוש נאצי משטח המדינה

דב הייקינד מפגין מחוץ לביתו של הנאצי
דב הייקינד מפגין מחוץ לביתו של הנאצי

הנשיא טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן קצר, והודה לחבר בית המחוקקים של ברוקלין לשעבר דב הייקינד, על שהוביל לגירושו של השומר הנאצי מארה"ב לגרמניה.

"תודה לחבר בית המחוקקים דב היקינד מניו יורק על התודה שלך, בגירוש תושב נאצי ותיק בחזרה לגרמניה, אחרים עבדו על זה עשרות שנים", כתב מנהיגה של ארה"ב.

כזכור, הייקינד ערך מחאות מחוץ לביתו של הנאצי במשך שנים, ווידא שהנושא לא יורד מסדר היום, והפעיל מחוקקים נוספים שיעזרו לו לגרש את הנאצי.

בשנה שעברה קרא הייקינד לנשיא טראמפ וליועץ המשפטי לממשלה, ג'ף סשן, לגרש אותו, ועד הגירוש לעצור אותו כשוהה בלתי חוקי. הייקינד ארגן קרוב ל -100 מחבריו בסנאט, והם עזרו לו להביא את גירושו של הנאצי.

הבוקר הגיע הייקינד לאולפני 'פוקס ניוז', להודות לנשיא טראמפ על הגירוש. הצעד הביא את טראמפ לצייץ ולהודות להייקינד הדמוקרטי. כזכור אתמול ארה"ב גירשה לגרמניה, קשיש בן 95, שהיה שומר במחנות הריכוז הנאציים, והתגורר בארצות הברית.

על פי צו מיוחד שהנפיק נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, רשות ההגירה גירשה את ג'ייקו פאליץ בן ה-95, שהתגורר בקווינס, ניו יורק לגרמניה. הרשויות בארה"ב סבורות כי הוא הנאצי הרשמי האחרון שהתגורר בשטחה.

במשרד המשפטים האמריקני אומרים כי פאליץ שימש כשומר במחנה ההשמדה בפולין, עת היתה כבושה בידי הנאצים, ואחרי המלחמה הוא שיקר לגורמי ההגירה האמריקאים על חלקו בזוועות השואה, כאשר נכנס לארה"ב לאחר המלחמה.

הוא הובל על ידי אמבולנס מביתו כשהוא בכסא גלגלים, הוא לא ענה על אף שאלה של כתב רשת abc,. הוא נראה חלש כששיניו הקדמיות חסרות, והיה עם זקן לבן, סוכני רשות ההגירה הוציאו אותו לעבר שדה התעופה, משם הוא נשלח בטיסה לגרמניה.

"הנשיא טראמפ הודה לרשות ההגירה בהסגרת פושע המלחמה מאדמות ארצות הברית", נכתב בהודעה שיצאה מהבית הלבן. "על אף שבית המשפט הורה על גירושו כבר ב-2004, נכשלו ממשלות העבר בגירוש פאליץ, הנשיא טראמפ דחף לגירוש של הנאצי לגרמניה". נאמר בהודעה.

דולנד טראמפ דונלד טראמפ דב הייקינד ברוקלין טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד