ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נתפס 'על חם'

בעל הדירה הבחין מחו"ל בפורץ - שנעצר מיד

בעל דירה בירושלים הבחין במהלך שהותו בחו"ל כי אלמונים פרצו לביתו, חייג למשטרה ותוך דקות, לאחר מרדף רגלי קצר, נתפס 'על חם' • החשוד בן 42, תושב מזרח ירושלים, הובא לחקירת משטרה ואף הוגש נגדו כתב אישום • האזינו

בעל הדירה הבחין מחו"ל בפורץ - שנעצר מיד
מעצר פורץ עם שקית לרגליו צילום: דוברות המשטרה

בעל דירה בירושלים הבחין במהלך שהותו בחו"ל כי אלמונים פרצו לביתו, הוא חייג למוקד המשטרה ואחד החשודים נעצר ואף הוגש נגדו כתב אישום.

בשבוע שעבר, בלילה שבין חמישי לשישי, התקבל דיווח חריג במוקד המשטרה מתושב שכונת תלפיות השוהה בחו"ל, הטוען כי הוא מזהה במצלמות האבטחה שני חשודים שפרצו לביתו.

שוטרים שפעלו בקרבת מקום, הגיבו לדיווח והגיעו תוך דקה בלבד לכתובת עליה דווחה ההתפרצות. במהלך הסריקות שערכו השוטרים הם הבחינו בחשודים שהחלו להימלט רגלית.

הקלטת הדיווח ורשת הקשר

לאחר מרדף רגלי קצר נעצר אחד החשודים. עם מעצרו, הבחינו השוטרים כי החשוד לובש כפפות על ידיו ושקיות ניילון לרגליו, ככל הנראה במטרה לטשטש כל אמצעי היכול להביא לזיהויו. השוטרים מיד עדכנו את בעל הדירה השוהה בחו"ל כי הצליחו לעצור את אחד החשודים שפרצו לביתו.

החשוד בן 42, תושב מזרח ירושלים, הובא לחקירה במשטרה בחשד להתפרצות לבית מגורים במטרה לגנוב. לפני זמן קצר (חמישי), הגישה יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום כנגד החשוד, בפני בית המשפט ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

במשטרה מציינים, כי התגובה הנחושה והמעצר 'על חם' מהווים נדבך חשוב ומרכזי בפעילותה של משטרת ישראל נגד כל אדם המרשה לעצמו לחדור לשטחו הפרטי של האזרח שומר החוק, ובמעשיו לפגוע ברכושו וביטחונו, ועושה זאת תוך הפעלת מגוון אמצעים על מנת לשים ידה על החשודים תוך זמן קצר ולהשיב לאזרחים את רכושם.

פריצה לדירה מצלמות אבטחה מעצר חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד