י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מבוכה לפרובוקטיביות

כבר שבועיים שקמפיין 'נשות הכותל' תקוע על אותו סכום

הבדיחה שנקראת 'נשות הכותל' מקבלת פן נוסף, כאשר במשך שבועיים שהן פונות לציבור בבקשה שיממן להן אבטחה בימי הפרובוקציה החודשית - אך תחינותיהן ואיומיהן כי עלול להישפך דם, אינן מועילות

כבר שבועיים שקמפיין 'נשות הכותל' תקוע על אותו סכום
pixabay

המשך הפדיחה: במשך קרוב לשבועיים מנסות 'נשות הכותל' לגייס כספים כדי לממן לעצמן מאבטחות בתפילות ראש החודש שלהן ברחבת עזרת הנשים בכותל. הן טוענות שהן מרגישות מאוימות והמשטרה לא נותנת מענה ועל כן הן נאלצות לפנות לחברת אבטחה פרטית, אך נראה כי גם ההפחדות על דם שעלול להישפך לא משכנעות את הציבור לפתוח את הכיס למטרה זו.

כזכור, לפני כשבוע דיווחנו כאן, ב'בחדרי חרדים', כי במשך ארבעה ימי קמפיין גיוס המונים אינטרנטי הצליח הארגון לגייס סכום של 410 שקלים בלבד והיום, כמעט שבועיים לאחר תחילתו של הקמפיין, נראה כי אין היענות או התקדמות. הסכום הכולל שנאסף עומד עדיין על 410 שקלים, אותו הסכום שנספר לפני כשבוע וחצי.

בדברי ההסבר לבקשת התרומה כותבות נשות הארגון כי הן חשות מאוימות וכי דם עתיד להישפך. הן טוענות כי המשטרה לא מגנה עליהן ועל כן נאלצות לשכור מאבטחות. עלות כל מאבטחת היא 1000 שקלים ונראה כי קמפיין הגיוס שהוקם במטרה לממן את עבודתן של המאבטחות, לא יוכל לממן אפילו מחצית משכרה של אחת מהן.

נשות הכותל גיוס כספים אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד