י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעד או נגד

הסקר בדק מה חושב הציבור על עבודות הגשר

49 אחוזים מתנגדים להחלטה על ביטול העבודות בנתיבי איילון בשבת, אבל 51 אחוזים לא הביעו התנגדות, 36 אחוזים מתוכם אפילו תומכים בהחלטה

הסקר בדק מה חושב הציבור על עבודות הגשר
נתיבי איילון צילום: נתי שוחט, פלאש 90

סקר שנערך אמש (חמישי) עבור 'מעריב סופהשבוע' מצא כי 51 אחוזים מהציבור לא מתנגדים להחלטת שר התחבורה לבטל את העבודות להקמת הגשר על כביש איילון בשבת. 36 אחוזים תומכים בהחלטת השר, 15 אחוזים לא מחזיקים בדעה ו-49 אחוזים הנותרים מתנגדים להחלטה.

תוצאות הסקר מעלות עוד כי 73 אחוזים מהאוכלוסיה החילונית בארץ מתנגדת להחלטת השר ואילו בקרב האוכלוסיה החרדית 84 אחוזים תומכים בהחלטת השר. 56 אחוזים מהמשיבים לסקר ענו כי ההחלטה התקבלה ממניעים פוליטים ורק 21 אחוזים מאמינים כי מדובר בהחלטה עניינית.

כזכור, לשכת ראש הממשלה פרסמה אמש הודעה בה נאמר כי ראש הממשלה סומך על השר כץ. הדברים נאמרו לאחר שראש הממשלה התבטא ואמר "אני לא חושב שזה סביר לסגור ציר תנועה באמצע השבוע בנתיבי איילון", משפט ממנו השתמע כי ראש הממשלה מתנגד להחלטת השר.

חבר הכנסת גפני תקף את ראש הממשלה ובסרטון שפורסם ב'בחדרי חרדים' נשמע גפני אומר כי ראש הממשלה "לא היה צריך להתערב בזה. בפעם הקודמת שהוא התערב זה לא עזר לנו, אז הוא לא היה צריך להתערב - לא לטוב ולא רע”.

נתיבי איילון השר כץ עבודות בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד