י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לוהט ב'דגל' בית שמש

לאחר חשיפת 'בחדרי': גורמים בעיר הפיצו מכתב שהתברר כמזויף

לאחר חשיפת 'בחדרי' על כנס הגבאים שזעמו על התנהלותם של חברי הכנסת מקלב וגפני - הרוחות בבית שמש סוערות • גורמים אינטרסנטיים הוציאו מכתב מזויף בשמם של גבאי בתי הכנסת כביכול • אחד הגבאים בעיר ל'בחדרי': "מהלך של איומים על רבני העיר, כל החתימות מזויפות"

לאחר חשיפת 'בחדרי': גורמים בעיר הפיצו מכתב שהתברר כמזויף
כינוס הגבאים אמש

הרוחות בבית שמש סערו בסוף השבוע האחרון בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על כינוס גבאי בתי הכנסת, במהלכו זעמו הגבאים על התנהלותם של חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב וכן בעקבות מכתב ששיגרו 25 גבאים לחברי הכנסת.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע מכתב מפעילים פוליטיים בעיר המזוהים נחרצות עם אחד מחברי המועצה, עליו חתומים גבאי בתי כנסת בעיר - המתנערים כביכול מ"המכתב המתלהם והתוקפני", ומפעילות הגבאים שביקרו את התנהלות ח"כי 'דגל התורה' - אותם הם מכנים "בעלי אינטרסים שאמרו דברים קשים נגד תנועת 'דגל התורה'".

אלא, שכבר עם קבלת המכתב, ניתן היה להבחין בנקל כי מדובר בזיוף - שמו של בית הכנסת "בית אביי" מופיע פעמיים במכתב, כאשר כל חתימה שונה מחברתה.

בעקבות כך, 'בחדרי חרדים' שוחח עם חלק מהגבאים המוצגים כחתומים על המכתב ואלו נדהמו לשמוע לראשונה על קיומו במהלך השיחה עם 'בחדרי'.

אחד הגבאים, שביקש לשמור את שמו במערכת, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "מזה חודשיים מתקיים מהלך של איומים על רבני העיר. כעת הגדילו אותם עסקנים והוציאו מכתב מזויף שבו לכאורה הם מציגים חתימות של גבאי בתי הכנסת החותמים כנגד דרישת רבני השכונות על עמידה איתנה של חברי הכנסת על צרכי הקהילות בעיר בית שמש".

הגבאי הוסיף כי "מבירור עם מספר גבאים עולה שהם לא נדרשו כלל לחתום על מכתב כזה או אחר וכל חתימה שכביכול קיימת הנה זיוף".

עוד הוסיף הגבאי כי "מהלך זה רק מחדד את הסערה בעיר בבית שמש לאור אי ההיענות לדרישות רבני השכונות לקבל סמכויות הנדרשות לציבור האברים תושבי השכונות".

המכתב המזויף

כזכור, הרוחות החלו לסעור בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' שהביא לראשונה את המכתב עליו חתמו שלושה מרבני העיר בית שמש: הרב דינקל, הרב מאירוביץ והרב קורנפלד, ואשר נשלח לרבני 'דגל התורה' הארצי - הרב זוכובסקי והרב אפרתי - בו התבקשו להעלות את נושא המו"מ המקרטע לשולחנם של גדולי ישראל.

אלא, שמאז עבר כחודש ימים בהם רבני בית שמש לא עלו למעונם של גודלי ישראל ולצורך כך יזמו כ-50 אברכים כינוס חירום שהתקיים בשבוע שעבר ונחשף לראשונה ב"בחדרי חרדים", במהלכו הביעו זעם על התנהלות 'דגל התורה' בכל הנוגע למשא ומתן בבית שמש. אחד האברכים זעם: "גפני מוכר אותנו בנזיד עדשים".

מעבר לכך, למחרת חשף 'בחדרי חרדים' מכתב ששיגרו גבאי וראשי קהילות לחברי הכנסת של 'דגל התורה' בדרישה לעצור את המו"מ עם אבוטבול. "אנו דורשים כי צרכי בני התורה בעיר יבואו לידי מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א ע"י רבני דגל התורה בעיר", אמרו. דבר שלטענתם "לא נעשה עד כה על מנת שציבור בני התורה יקבל את המגיע לו".


ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים אלו פועלים גבאי בתי הכנסת לערוך כינוס נוסף בו יועלו הטענות כלפי הנהלת 'דגל התורה' ובוא ימחאו על זלזול בכבודם של רבני העיר שלא הוכנסו עד כה להשמיע את אשר על לבם בפני גדולי ישראל.

בחדרי חרדים ימשיך לעקוב.

דגל התורה בית שמש גבאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד