י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המחאה טרפדה? רביץ: לא אתמודד מול ראש מועצת טלז-סטון

המאבק על ראשות המועצה - הסוף: בתום פגישה של ראש המועצה המכהן עם המועמד המוביל להחליפו - הודיע רביץ: לא אתמודד מולך 

המחאה טרפדה? רביץ: לא אתמודד מול ראש מועצת טלז-סטון
ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל צילום: פנחס עמנואל

בתום תקופה סוערת במועצה הקטנה שעל אם הדרך לירושלים, מגיע המאבק על ראשות מועצת טלז-סטון לסיומו, כאשר הבוקר (ראשון) נועד יצחק רביץ, ששמו העולה כמועמד אפשרי לראשות המועצה, עם ראש המועצה המכהן אברהם רוזנטל והודיע לו כי לא יתמודד מולו על התפקיד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השניים נפגשו הבוקר בלשכתו של רוזנטל במועצת טלז-סטון, ורביץ הודיע לראש המועצה כי אין לו כל כוונה להיכנס למקום אם רוזנטל מבקש להמשיך ולכהן לקדנציה נוספת בראשות המועצה.

כזכור, 'בחדרי חרדים' הביא בשבוע שעבר דברים שאמר רב הישוב, הרב אריה שולמן, בשיחה עם מקורביו, אז התבטא בין השאר: "אני לא מבין מה קורה ב'דגל'. ביום ראשון מקלב מתקשר אלי אלי והציג אלי את (יצחק) רביץ ותמכתי בו, ואז גפני נפגש עם רוזנטל ואמר כי הוא ימשיך".

לדברי הרב שולמן: "אם אין לי את התמיכה של 'דגל' - לא בטוח שאתמוך ברביץ. שרביץ יתעסק עם דגל ואז נדבר....".

ברקע הדברים עמד סחרור גדול אותו חווים תושבי טלז-סטון, לאחר שבשבוע החולף דיווח 'בחדרי חרדים' כי מסתמן שיצחק רביץ יתמודד לראשות המועצה, לאחר שקיבל את תמיכתו של הרב אריה שולמן.

אלא שכאמור ראש המועצה המכהן עם יו"ר 'דגל' חה"כ משה גפני, בבית 'דגל' בבני ברק. יחד עם מנהל החלקה המוניציפלית שלאחר הפגישה אמר רוזנטל בראיון ל'קול ברמה': "נכון לעכשיו לפני כמה שעות שישבתי במשרדי דגל התורה בבני ברק סיכמנו שנהיה בקשר בימים הקרובים להכין ולהרכיב את הרשימה ותכנית פעולה כל מה שצריך להכין בבחינת מה שטרחת בערב שבת, תאכל בשבת".

רוזנטל הוסיף אז כי: "המחשבה שלי היום להמשיך בעשייה, יש המון מה לעשות, הרחבת היישוב להביא יותר זוגות צעירים ומשפחות, פתרונות דיור, תעסוקה, כוללים ובתי כנסת".

טלז סטון יצחק רביץ אברהם רוזנטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד