י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החסידים לא מתייחסים

הרב שלוחם נגד הטכנולוגיה מפגין נגד הרבי

בגלל הוראות מחמירות של הרבי מקרלין וההיתר להשתמש באינטרנט מוגן וחסום, מגיע ראש הישיבה שנלחם במחשבים ובטכנולוגיה, להפגין עם שלט מול בית המדרש של קרלין בירושלים 

הרב עם השלט ליד בית המדרש של קרלין בירושלים
הרב עם השלט ליד בית המדרש של קרלין בירושלים

פעיל המאבק בפגעי הטכנולוגיה ובאינטרנט הגאון רבי אהרון פיינהנדלר ראש ישיבת 'מחנה ישראל' בירושלים, החל לעמוד בתקופה האחרונה עם שלט מחאה בקרבת בית הכנסת הגדול של חסידות 'קרלין סטולין' ברחוב אבינועם ילין בירושלים.

תושבים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', מספרים כי באחרונה במוצאי שבתות מגיע הרב פיינהנדלר ונעמד עם שלט "החיים מאושרים רק בלי אינטרנט וסרטים". 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הוא עומד במקום כאות מחאה נגד מדיניות האדמו"ר מקרלין סטולין, לאפשר גלישה באינטרנט לחסידים בתנאי חסימה מחמירים ביותר.

מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' החסידים אינם מגיבים לו כלל ואף לא מתייחסים אליו לטוב ולרע.

הרב פיינהנדלר, פתח במהלך העשור האחרון, בפעילות נמרצת נגד הטלפונים הלא כשרים ובימי שישי ניתן לראות את תלמידיו, עומדים בצמתים מרכזיים בשכונות החרדיות בירושלים, עם שלטי מחאה, כך גם מול חנויות בעיקר באזור ישיבתם בשכונת 'בית ישראל' הירושלמית.

בעבר פורסם ב'בחדרי חרדים' סרט שתיעד את ראש ישיבת 'מחנה ישראל' הרב אהרון פינהדלר, שובר מחשב 'טושיבה' חדש, הסרטון עורר סערה גדולה ובראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים', הרב הסביר את המעשה יוצא-הדופן: "שברנו כבר כמה מחשבים, אי-אפשר לצמוח כשיש מחשב בבית, במשרדי הישיבה אנחנו לא מחזיקים מחשב", אמר אז בשנת תש"ע. 

קרלין סטולין פגעי הטכנולוגיה מחנה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד